8 242 471 läst · 39 933 svar
8242k läst
39,9k svar
Humorhörnan ...
Näe, det ser jag också, men bilden hade varit "lite mer trolig" om det inte funnits med två mellanstöd i bilden. Eller iallafall ett större avstånd mellan dem.Alfredo skrev:
Om mansedan skall gå närmare in på vad som är dåligt i bilden, för det är den, så är bilarna, speciellt den röda inte perfekt inlagda. Men nog om detta, nu ser jag fram emot andra bättre och roligare bilder
R roli skrev:Näe, det ser jag också, men bilden hade varit "lite mer trolig" om det inte funnits med två mellanstöd i bilden. Eller iallafall ett större avstånd mellan dem.
Om mansedan skall gå närmare in på vad som är dåligt i bilden, för det är den, så är bilarna, speciellt den röda inte perfekt inlagda. Men nog om detta, nu ser jag fram emot andra bättre och roligare bilder![]()
![Text på en ljusgrön bakgrund: "Vissa dagar vill man kasta in handduken. Sen inser man att det bara blir ännu mer tvätt. www.rullvagn.nu](https://static.byggahus.se/attachments/images/medium/340/340099-17454f086cc98504ccb00126a63eb473.jpg)
Medlem
· Södermanland
· 611 inlägg
Och atombomben??? Var är atombomben?? Har hört talas om en facebook-grupp som heter "Skellefteå finns inte" samt en flottilj ligger i Luleå och Lulebor gillar inte skelleftebor, låter som spettets vänner har lite att lära.