7 793 402 läst · 38 154 svar
7793k läst
38,2k svar
Humorhörnan ...
Självbyggare
· SE4
· 3 170 inlägg
https://www.svd.se/atervunnen-plast-dumpas-i-asien
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Administrator
· Skåne
· 7 851 inlägg
Vill meddela alla här i tråden att jag råkade radera lite för många inlägg när jag satt och modererade via mobilappen samtidigt som jag tog sen lunch, sedan gick det inte att backa. När jag var tillbaka vid datorn igen så la jag tillbaka de felaktigt raderade. Har du fått ett inlägg raderat som inte var off topic så kan du förmodligen bara ladda om sidan eller rensa cachen, så ser du det igen. Ursäkta strulet.
/Moderator
/Moderator
Får man klaga på bristen av humor i inlägget?Marlen Eskilsson skrev:Vill meddela alla här i tråden att jag råkade radera lite för många inlägg när jag satt och modererade via mobilappen samtidigt som jag tog sen lunch, sedan gick det inte att backa. När jag var tillbaka vid datorn igen så la jag tillbaka de felaktigt raderade. Har du fått ett inlägg raderat som inte var off topic så kan du förmodligen bara ladda om sidan eller rensa cachen, så ser du det igen. Ursäkta strulet.
/Moderator
Administrator
· Skåne
· 7 851 inlägg
Ja, bäst att jag raderar mig inlägg om ett tag när jag tror att alla läst
Medlem
· Västerbottens län
· 17 887 inlägg
Så där går det Marlen när man slarvar med maten, magen sätter krokben för hjärnan.
Protte
Protte
Vi överleverMarlen Eskilsson skrev:Vill meddela alla här i tråden att jag råkade radera lite för många inlägg när jag satt och modererade via mobilappen samtidigt som jag tog sen lunch, sedan gick det inte att backa. När jag var tillbaka vid datorn igen så la jag tillbaka de felaktigt raderade. Har du fått ett inlägg raderat som inte var off topic så kan du förmodligen bara ladda om sidan eller rensa cachen, så ser du det igen. Ursäkta strulet.
/Moderator
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
FREDAGSFRÄCKIS (känsliga fluktare varnas):
Det var lilla Frida, 7 år, som hade rymt hemifrån – men nu satt inne på polisstationen i säkerhet. Hon hade plockats upp av två poliser som nu gav henne ett glas saft och frågade varför hon hade sprungit iväg.
– Dina föräldrar måste ju vara jätteoroliga, säger den ena polisen.
Frida tittar ned i bordet och svarar försiktigt.
– Ja, men det är som så att innan jag somnade i går kväll så hörde jag hur mamma och pappa var bekymrade över hur amorteringarna på huset skulle betalas av…
Poliserna stirrar chockat på varandra, men ber Frida fortsätta.
– Senare vaknade jag av ljud från deras sovrum. Där hörde jag pappa stöna och säga ”Jag drar mig ur!”. Mamma svarade, också stönande: ”Vänta lite, så kommer jag också!”.
Konstaplarna var nu ännu mer i chock – som inte hade räknat med att få så intima detaljer.
Frida fortsätter berätta.
– Så då tänkte jag att det var ju ingen idé att stanna kvar där ensam och behöva ta hand om de där förbannade amorteringarna. Jag är ju ändå bara 7 år…
Det var lilla Frida, 7 år, som hade rymt hemifrån – men nu satt inne på polisstationen i säkerhet. Hon hade plockats upp av två poliser som nu gav henne ett glas saft och frågade varför hon hade sprungit iväg.
– Dina föräldrar måste ju vara jätteoroliga, säger den ena polisen.
Frida tittar ned i bordet och svarar försiktigt.
– Ja, men det är som så att innan jag somnade i går kväll så hörde jag hur mamma och pappa var bekymrade över hur amorteringarna på huset skulle betalas av…
Poliserna stirrar chockat på varandra, men ber Frida fortsätta.
– Senare vaknade jag av ljud från deras sovrum. Där hörde jag pappa stöna och säga ”Jag drar mig ur!”. Mamma svarade, också stönande: ”Vänta lite, så kommer jag också!”.
Konstaplarna var nu ännu mer i chock – som inte hade räknat med att få så intima detaljer.
Frida fortsätter berätta.
– Så då tänkte jag att det var ju ingen idé att stanna kvar där ensam och behöva ta hand om de där förbannade amorteringarna. Jag är ju ändå bara 7 år…