elpaco elpaco skrev:
Ouch tantpoäng.
Jag har ju passerat 40 !! Pappa säger att alla tjejer/kvinnor blir tanter efter 20.... :surprised::thinking::rofl:
 
Snigla Snigla skrev:
Jag har ju passerat 40 !! Pappa säger att alla tjejer/kvinnor blir tanter efter 20.... :surprised::thinking::rofl:
20+20 är väl ingen ålder. (y)
 
  • Gilla
Snigla
  • Laddar…
Snigla Snigla skrev:
Jag har ju passerat 40 !! Pappa säger att alla tjejer/kvinnor blir tanter efter 20.... :surprised::thinking::rofl:
Det är bara att välja - tant eller flicka! :rofl:
 
Snigla Snigla skrev:
Jag har ju passerat 40 !! Pappa säger att alla tjejer/kvinnor blir tanter efter 20.... :surprised::thinking::rofl:
Det lät lite gubbigt. Jag skulle kanske säga att man blir kvinna strax efter 20 .. :)
 
  • Gilla
Snigla
  • Laddar…
Alla kvinnor som är äldre än mig är tanter. Det har jag sagt sen jag var 17 och inte fick följa med på krogen :)
 
  • Haha
  • Gilla
Snigla och 1 till
  • Laddar…
Börjar vi glida in på åldersrelaterade skämt? Vad tycker ni om detta?

Illustration av en man och en känguru som tittar i mannens töjda jeansficka med texten "Jeg tror ungen din er død!
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Tokslut och 4 till
  • Laddar…
Mikael_L
Nu hade du faktiskt kunnat angivit ett nummer bara, nummer till något av inläggen där detta skämt förekommer (det finns minst 2). :)


Så vi har i denna tråd kanske kommit till punkten som den där historien ...
Eh, Jag skulle väl bara skrivit #7547 ;)
 
  • Gilla
mexitegel
  • Laddar…
Mikael_L Mikael_L skrev:
Nu hade du faktiskt kunnat angivit ett nummer bara, nummer till något av inläggen där detta skämt förekommer (det finns minst 2). :)


Så vi har i denna tråd kanske kommit till punkten som den där historien ...
Eh, Jag skulle väl bara skrivit #7547 ;)
Vem fasiken kan hålla reda på inläggen/sidorna - om man kunde det så hade vi ju inte haft det här problemet.. :cool:
 
  • Haha
Mikael_L
  • Laddar…
elpaco elpaco skrev:
Det lät lite gubbigt. Jag skulle kanske säga att man blir kvinna strax efter 20 .. :)
Hehe han är ju gubbe.. ;)
 
  • Gilla
elpaco
  • Laddar…
Man håller upp bildörren för sittande kvinna i lyxbil medan en textskämt syns över bilden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
sirlongfellow och 4 till
  • Laddar…
Eller så har han lagt ner massor av jobb på att installera suicide doors, och vill leka med dem...
 
T Troberg skrev:
Eller så har han lagt ner massor av jobb på att installera suicide doors, och vill leka med dem...
Tjejfångardörrar har jag hört att de också kallas och han tycks ha lyckats.
 
kan vi snälla skippa snacket om vad som gör ondast, föda barn eller en pungspark?
Man hör ofta om kvinnor som vill ha ett barn till, men aldrig en man som vill ha en pungspark till...
 
  • Haha
  • Gilla
Jon H och 5 till
  • Laddar…
Babben Larsson säger ”att föda barn är som att skita ut en soffgrupp”. Det ger perspektiv...
Mvh Findus
 
  • Gilla
ricebridge
  • Laddar…
findus42 findus42 skrev:
Babben Larsson säger ”att föda barn är som att skita ut en soffgrupp”. Det ger perspektiv...
Mvh Findus
Jag har aldrig skitit ut en soffgrupp, så det perspektivet flög mig förbi
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.