8 080 590 läst · 39 330 svar
8081k läst
39,3k svar
Humorhörnan ...
Fairlane skrev:Tidningen finns och ges ut av Skattebetalarnas förening. Man lyfter frågor där skattepengar spenderas osunt i deras synvinkel. Exempelvis rondellen i Landskrona som skulle få rök så att det såg "trollskt" ut. När man spenderat 200000:- så hade man en rökmaskin som försämrade sikten och gav en hal vägbana. Kommunens pengar kanske kunde gjort mer nytta.
Haha sluta! Nu klarar jag inte mer. Ingen tror väl på fullt allvar att en sådan genomrökt lobbyisttidning skulle existera, eller läsas av någon vettig själ?
Aftonbladet läses ju uppenbarlifen av mång i alla fall. De största nyheterna från Nobelprisen är Saras klänning och att en servitör tappade ett lock. Det är uppenbarligen sådant som intressera folk.
Visst är det en kraftigt vinklad lobbytidskrift. Men som motpol till annat viklat kan det vara vettig läsning. Näst intill all raportering är vinklad år något håll. Särskilt den ”granskande”
Visst är det en kraftigt vinklad lobbytidskrift. Men som motpol till annat viklat kan det vara vettig läsning. Näst intill all raportering är vinklad år något håll. Särskilt den ”granskande”
Sluta nu. Jag orkar inte mer. Dina grannar kommer kalla på tvångsvård.D Daniel 109 skrev:Aftonbladet läses ju uppenbarlifen av mång i alla fall. De största nyheterna från Nobelprisen är Saras klänning och att en servitör tappade ett lock. Det är uppenbarligen sådant som intressera folk.
Grundstött
· Halland
· 28 353 inlägg
Glassbilen har vi inte lyckats med, däremot har jag fått dom att förstå att alla dörrförsäljare vill ta våra pengar. Under flera år sa dom därför "pappa är det där en sådan som vill ta våra pengar?" när det knackade på dörren. Bra!Utsättaren skrev:
Husägare
· Jönköping
· 5 700 inlägg
Förstår mig inte på dörrförsäljare. Vad får dem att tro att vi vill köpa en ny dörr?MathiasS skrev:
Grundstött
· Halland
· 28 353 inlägg