Jarlingar Jarlingar skrev:
Den här gamla godingen är värd sina 9.5 minuter.. :rofl:
[media]
Hjälp, jag skrattar ihjäl mig... :crysmile::crysmile::crysmile::crysmile:
 
  • Gilla
Jarlingar
  • Laddar…
Som sommarjobbare på lager så är jag helt övertygad över att det var så det gick till på vårt syskonlager i göteborg (enligt vad jag fick höra hade de faktiskt hade haft en olycka där någon spetsats på en truck)
 
tommib tommib skrev:
Vilket ovillkorligen leder till frågan: Vilken titel hade din avhandling?
”Dynamic Cloud Resource Management: Scheduling, Migration and Server Disaggregation”

Sorry, inte roligare än så men jag hade faktiskt ett mycket legitimt skäl att ha med Klaus och jag blev med beröm godkänd :)
 
tommib
Vilket bara leder till ytterligare frågor......

:)
 
Mikael_L
Ja verkligen. !!! :surprised: :thinking:




Hur lät berömmet ...? :cool:
 
.. och vilket vad det legitima skälet att visa en splatterfilm?
 
Ödet som möter sysadmins som inte omfamnar molnet.
 
  • Gilla
andost
  • Laddar…
Did you know? They did surgery on a grape

Skärmklipp av flera sociala medieinlägg som upprepar frasen "they did surgery on a grape".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
tommib
Inget konstigt alls att operera en vindruva. Det verkar vara en bra övning för att lära sig ta sig in i rätt skikt och dissekera med varsam hand. På den där bilden ser det ut att vara en operationsrobot, kanske DaVinci.

För att öva på intraosseös nålsättning använder man helt vanliga kycklinglår. Funkar jättebra.
 
  • Gilla
mexitegel och 1 till
  • Laddar…
Den där verkar vara något konstigt viralt fenomen, var tvungen att googla för jag trodde först Per postat knasigt :)
 
mexitegel mexitegel skrev:
Den där verkar vara något konstigt viralt fenomen, var tvungen att googla för jag trodde först Per postat knasigt :)
Humorn i det hela består väl i att texten "they did surgery on a grape" återkommer 7 gånger i samma bild (8 om man räknar Pers text).
 
Jo, det var det jag var tvungen att googla. Tacka vet jag Göteborgshumor... :)
 
  • Gilla
Nötegårdsgubben och 2 till
  • Laddar…
tommib tommib skrev:
Inget konstigt alls att operera en vindruva. Det verkar vara en bra övning för att lära sig ta sig in i rätt skikt och dissekera med varsam hand. På den där bilden ser det ut att vara en operationsrobot, kanske DaVinci.

För att öva på intraosseös nålsättning använder man helt vanliga kycklinglår. Funkar jättebra.
DaVinci fungerar ju inte så bra om man kollar p Netflixdokumentären om medicinska hjälpmedel. Måste vara lite jobbigt psykiskt att tappa ut hela innehållet i kroppen ur sitt kön.
Men detta var ju humortråden ;)
 
Tecknad serie med en person som skottar snö, en husägare i dörren och en hund; pratbubblor om ett telefonsamtal.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Alfredo och 7 till
  • Laddar…
B b8q skrev:
Humorn i det hela består väl i att texten "they did surgery on a grape" återkommer 7 gånger i samma bild (8 om man räknar Pers text).
Det var ett himla tjat...men ingen frågar hur vindruvan mår efter operationen??
Glad och vid gott humör?
Vindruva på "operationsbordet" med ansiktsuttryck och hatt, omgiven av kirurgiska instrument.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Eller hur hamnade vindrutan på operationsbordet?
Humoristiskt fotoskämt med vindruvor fotoshoppade för att se ut som en patient på ett operationsbord med sjukvårdspersonal runt omkring.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
j.erkers
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.