tommib
Mikael_L Mikael_L skrev:
[bild]
Jahapp.... Det var ju tråkigt. Jag har alltid tyckt att du verkade vara en bra kille.
 
  • Gilla
  • Haha
cope och 5 till
  • Laddar…
Mikael_L
Ja alla kan ju inte ha lika god smak som mig, det inser jag förstås ... :rofl: :crysmile:
 
  • Gilla
pilen
  • Laddar…
Mikael_L Mikael_L skrev:
Ja alla kan ju inte ha lika god smak som mig, det inser jag förstås ... :rofl: :crysmile:
Ska jag skicka över en kränkthetsrapport att fylla i?
 
  • Gilla
Mikael_L
  • Laddar…
Vi var ute och plockade svamp idag. Mest trattkantareller och fårticka men också ett par fjälliga taggsvamp.

Slutligen fick vi med ett par vanliga gulingar som sjöng på sista versen. De var så kallade tröttkantareller.
 
  • Gilla
ricebridge och 2 till
  • Laddar…
Mikael_L
MathiasS MathiasS skrev:
Ska jag skicka över en kränkthetsrapport att fylla i?
Ja det börjar nog vara dags nu.
Aldrig förut har jag känt mig kränkt ... men nu ... :rolleyes:

:cool:
 
  • Gilla
cope och 1 till
  • Laddar…
tommib
Skicka en till mig också då, jag är fan kränkt över att någon kan anse att comic sans bör användas till något annat än en mellanstadieelevs inlämningsuppgift i bild.

För övrigt tog jag upp detta på ett klinikmöte senast förra måndagen när jag krävde att man skulle omarbeta telefonlistan som något pucko har använt just Comic Sans i. Helt oacceptabelt.
 
  • Gilla
ricebridge och 1 till
  • Laddar…
kashieda kashieda skrev:
Vi var ute och plockade svamp idag. Mest trattkantareller och fårticka men också ett par fjälliga taggsvamp.

Slutligen fick vi med ett par vanliga gulingar som sjöng på sista versen. De var så kallade tröttkantareller.
Men inte ligger göteborg i örebro län heller?
 
  • Gilla
cope
  • Laddar…
Jag tror inte jag skrivit att jag alltid bott här ;)
 
  • Gilla
findus42 och 1 till
  • Laddar…
MathiasS MathiasS skrev:
Inte kul. Jag borde känna mig kränkt, så det gör jag nu. Min Transit tjänade mig väl under de åren jag hade en, dess enkelhet var nyckeln till dess framgång. Sådant ska man inte skoja bort. Var är kränkthetsblanketten?
Ska vi uppfatta det som att bilens kränkningshämmare var trasiga?
 
  • Gilla
ricebridge och 2 till
  • Laddar…
FemTummar FemTummar skrev:
Ska vi uppfatta det som att bilens kränkningshämmare var trasiga?
Satirisk "Lättkränkthetsrapport" med ifyllda svarsalternativ på frågor om kränkning och dess orsaker.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
13th Marine
  • Laddar…
Säkert inlaggd tidigare, men det ger mig en massa idéer. ..
Leksaksskelett begravt i grunda graven under en pågående veranda-konstruktion, skapar ett skämtsamt scenario.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Asbesträdd och 17 till
  • Laddar…
tommib tommib skrev:
Skicka en till mig också då, jag är fan kränkt över att någon kan anse att comic sans bör användas till något annat än en mellanstadieelevs inlämningsuppgift i bild.

Bifogar en till dig i samma packe med en massanmälan från missnöjda bildlärare.

För övrigt tog jag upp detta på ett klinikmöte senast förra måndagen när jag krävde att man skulle omarbeta telefonlistan som något pucko har använt just Comic Sans i. Helt oacceptabelt.
Vadå oacceptabelt?
Jag satt länge och övervägde vilket typsnitt som läkarkåren klarar av, tog jag inte upp det med dig direkt på mötet att det inte var bokstäver, det är siffror i telefonnummer.

Nu i efterhand så kommer jag på vem du är, en riktig liten bråkmakare som nu även kränker mig på nätet.

Det är inte okej att lägga ut sådana saker till offentlig beskådan, förstår du inte hur svårt jag har just nu när allt är emot mig?

Slut på Whiskey, fel vecka har tanten (väldigt ofta numera), ungarna dummare än vanligt, cheferna ställer krav att jag skall prestera något, gasig i magen av sockerfritt, sista snusen i käften......kom inte och gnäll om lättkränkthet, ni har ingen aning om hur jag mår...

Hmm! Tanten undrar vad jag gör, måste bajsa färdigt, har suttit en timme nu medan hon bara gnäller om att jag smiter undan hela tiden, ni förstår inte hur jobbigt det är!

Mvh "missförstådd"

Ps
Jag ger Admin mitt medgivande att ge kontouppgifter för ekonomiskt bidrag.
 
  • Gilla
  • Haha
Hammarfall och 7 till
  • Laddar…
Vem av er är det??? :crysmile:


Skärmavbild av ett foruminlägg med text som uttrycker frustration över hemmareparationer och hantverkare.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
oas och 27 till
  • Laddar…
Gäller det inte oss alla?
 
  • Gilla
Lilak
  • Laddar…
I mitt fall är det målar-jagets fel. Det är en lat fan som gör så lite som möjligt, medan snickar-jaget är en trevlig filur som iofs ofta drar igång utan en riktig plan och lämnar målar-jaget i sticket.

Men som sagt, skyller på målar-jaget, det är en tråkig, gnällig en. Han kanske kan tapetsera med non-wowen-tapeter, men det är också allt.
 
  • Gilla
fia_mstd och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.