stigen stigen skrev:
Jag blir upprörd när jag ser hur folk låter sina hundar springa lösa på stranden och skita ner! 👹

[bild]
Bilden utstrålar lite positivism också. Alla flaskor jag kan urskilja har korken kvar. Det måste vara tack vare EU:s nya korkregler.

• Haha
  • Gilla
Maria T och 5 till
  • Laddar…
B Bigfoot skrev:
Bilden utstrålar lite positivism också. Alla flaskor jag kan urskilja har korken kvar. Det måste vara tack vare EU:s nya korkregler.
De utan kork sjönk och nådde aldrig stranden.

Tecknad grön figur sitter med en ölsejdel vid en sjö och snöklädda berg. Text i pratbubbla beskriver dagens plan: dricka öl och vara sexig.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Haha
  • Älska
4774 och 6 till
  • Laddar…
En bil placerad ovanpå en manuell vattenpump i ett torrt landskap utan elektricitet.
Skapa konto

Inspiration om du behöver en vattenpump där det inte finns el.

• Gilla
  • Haha
4774 och 8 till
  • Laddar…
Det är glöggtider nu.

• Gilla
  • Haha
4774 och 8 till
  • Laddar…
j.f.s
Polis utför nykterhetskontroll på förare i en bil, vinterlandskap i bakgrunden, humoristisk textdialog om namn på bilden.
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
4774 och 12 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
[bild]
Inspiration om du behöver en vattenpump där det inte finns el.
Merca S-klasse måste det vara då!

• Gilla
jarlh
  • Laddar…
S Svavelsyra skrev:
Alla vet ju att om en hund råkar besöka en strand så är stranden och närliggande vatten förstörda för all framtid.

Iallfall är det lätt att få den uppfattningen när man ser hur sveriges komuner vanemässigt sätter hundförbud på varända strand.
Tror mer det handlar om att folk inte kan hålla sina hundar kopplade. Jag gillar hundar, men det innebär inte att jag vill ha okända hundar i ansiktet när jag ligger och solar.

• Gilla
reez
  • Laddar…
Docka i bikini med solglasögon och visir liggande på en handduk. Text ovanför: "Have kids," they said. "You'll be a MILF," they said.
Skapa konto

Soon ...
En person klädd som jultomte sitter på en spårvagn, omgiven av andra passagerare.
Skapa konto

• Wow
  • Haha
  • Gilla
4774 och 6 till
  • Laddar…
Nu är det ”klapp jakt” hos Centern! 👏

Tecknad julscen med en chockad pojke i pyjamas som ser på när tomten böjer sig ner vid granen, humoristisk bildtext om "klapp jakt".
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
4774 och 4 till
  • Laddar…
Man sitter på sten med tankfull blick, text om perfekta julklappen till hustru.
Skapa konto

🤷😉

• Gilla
  • Haha
4774 och 4 till
  • Laddar…
T Troberg skrev:
Tror mer det handlar om att folk inte kan hålla sina hundar kopplade. Jag gillar hundar, men det innebär inte att jag vill ha okända hundar i ansiktet när jag ligger och solar.
Tja folk kan inte låta bli att köra förfort häller, skall vi förbjuda bilar med?

S Svavelsyra skrev:
Tja folk kan inte låta bli att köra förfort häller, skall vi förbjuda bilar med?
Nej, men kanske de som kör för fort ska förbjudas att köra bil..?

Det var ett tråkigt inlägg av mig i den här tråden, vi tar något roligare istället:

Rödluvan var på väg till mormor, korgen med dagens nybakade bullar höll hon under armen. Rätt var det var så får hon syn på vargen som sitter bakom en stor sten vid sidan av stigen. Rödluvan går fram till vargen och säger:

-Hej, vilken fin päls du har.

Vargen tittar storögt på henne, reser sig och springer iväg längst stigen.
Rödluvan traskar något förvånad vidare på stigen och efter en liten stund ser hon vargen igen sittandes bakom en sten och grina illa.

-Hej vargen , vilka stora, vassa tänder du har, säger Rödluvan.

Vargen studsar upp och pinnar iväg så att kottar och barr yr längs stigen. Återigen traskar rödluvan iväg, ännu mer förvånad än tidigare. Efter en liten stund ser hon vargens öron sticka upp bakom en buske i ett dike. Nu hade hon blivit riktigt nyfiken och säger

-Hej varg, vilka fantastiskt långa öron du har.

Då svarade vargen:

-Nej nu får du fan ge dig, kan jag få skita ifred eller?

Redigerat:
  • Haha
  • Gilla
4774 och 13 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.