8 070 088 läst · 39 290 svar
8070k läst
39,3k svar
Humorhörnan ...
Medlem
· Västra Götaland
· 2 331 inlägg
Jag tänkte högt upp i luften.
Lyse schmyse, det ser ju ut att vara på dagen.
Lyse schmyse, det ser ju ut att vara på dagen.
Precis exakt så! Som TS är du också TM = TrådModerator så du bestämmer ju var den här tråden ska ta vägen. 😊😊TeroM skrev:
Självklart hör det till god ton att inte dissa andras humorinlägg. Problemet med "god ton" är att det saknas en vetenskaplig definition av det begreppet på Wikipedia så tyvärr kommer det att dyka upp vilsna, självutnämnda överdomare med en okontrollerbar skrivklåda som aldrig någonsin varken kommer att förstå eller kunna tillämpa innebörden av sagda begrepp.
(inte humor heller...)
Tankevurpa när jag först tänkte skriva att blinkersen kommer blinka åt fel håll på det övre uppochner liggande släpet om man kopplar in kabeln till dess dragbil, men sedan kom jag ju på att man får be den som sitter i den bärgade bilen att blinka åt motsatt håll när bärgningsbil ska svänga...R roli skrev:
Jag jobbade i Jordanien för en massa år sedan och då fick man lära sig att både "ham" och "bacon" var mer av ett koncept än en del av ett djur. Det fanns framförallt "ham" från både ko, kalkon och kamel, men även "bacon" kunde ha lite olika ursprung. En del okända.