En tecknad serie som visar två hundar som kysser, en valp som föds, samma valp som blir tonåring och säger "Fuck off, Mom." medan den åker skateboard.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
En tecknad serie där en läkare observerar en katt som sätter sig på en patients bröst och läkaren tänker att katten har ett sjätte sinne.
 
  • Haha
  • Gilla
Nötegårdsgubben och 1 till
  • Laddar…
Medeltida illustration föreställande en kvinna i gul klänning som håller en yxa över en man med pilar i huvudet. En text om att bli tillsagd att le syns ovanför.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
T Troberg skrev:
Prova att spegelvända bilden (så att det blir högertrafik) och tänk dig vad du ser framför dig när du sitter i bilen. Den är inte så krånglig egentligen.
Jag kan bara se alla "fickor" och "fack" framför mig.. vad som går till vad.. och så ska man hinna tänka både på var man ska.. var man står.. och att man ska ut.. (sen dessutom då, om det är höger el vänstertrafik.. och om stället har såna där konstiga regler om att man inte får åka ut och in som man vill....

Folk är inte kloka i våra simpla rondeller i sverige.. oavsett hur många "avfarter" det är.. de blinkar som de vill... om de blinkar alls.. och ofta blinkar de åt ett håll och kör åt ett annat.. och byta fält.. gör de ofta på fel ställe.. (antagligen därför de också blinkar fel..).. och på vissa håll.. har de NADA vilja/vett att släppa in någon i rondellen.. det "flyter sällan på" alltså.. de där med varnnanbil.. är inte skåningarnas starka sida iaf.. (när jag pendlade till Sthlm flöt det mycket bättre..)

Här gör man som så att man gasar lite extra för att ingen annan ska hinna in i rondellen.. oavsett hur trafiken ser ut..:/

Jag släpper in alla möjliga och omöjliga.. om de kör med folkvett.. annars kan även jag bli lite tvär.. trots att jag nästan aldrig blir arg i trafiken (till skillnad från min andra halva som blir tokig och skriker/svär/tutar så fort nån beter sig illa..)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.