Män utan tröja står allvarligt i ett mörkt rum, med texten "FIRST RULE OF VEGAN CLUB, TELL EVERYONE ABOUT VEGAN CLUB" överskridande bilden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Älska
  • Haha
-PC- och 4 till
  • Laddar…
Skylt på stängsel med texten "PROHIBITED ITEMS: -ALCOHOL -KNIVES -WEAPONS -SWEDISH FISH," som förbjuder alkohol, knivar, vapen och godiset Swedish Fish.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
  • Älska
-PC- och 11 till
  • Laddar…
Två äldre män sitter och pratar. En av dem säger att hans liv inte varit detsamma sedan en olycka där han fastnade i en vigselring. Den andra frågar vilken olycka.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
  • Ledsen
Sona2012 och 7 till
  • Laddar…
Kvinna med blåmärken i ansiktet bär brun jacka och suger på ett sugrör i en cocktailglas med margarita. Text ovanför lyder "I love water. Especially frozen into ice cubes. Blended with tequila. I love margaritas.
Skapa konto

• Gilla
Sthlm1891 och 5 till
  • Laddar…
En fet lejon står vid en stor träbåt med en dörr och inga fönster på en karg kulle. Text om en regnig kryssning och buffé är placerad ovanför.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
-PC- och 10 till
  • Laddar…
Papperslappar som satts under bilens vindrutetorkare är framhävda med röda cirklar; en person ser bekymrad ut. Texten under bilden lyder: "We're not going to make it are we? People, I mean...
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
  • Ledsen
Sthlm1891 och 7 till
  • Laddar…
Hur regnsäkrar ni ert hempul?
Utomhuskontakt skyddad med glasburkar på påle av trä i grönskande trädgård.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
  • Älska
  • Wow
jullejulius och 27 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
[bild]
Fast Swedish Fish är ju en sorts godis tillverkad av Malaco för den Amerikanska och Brittiska marknaden. Påminner i smak om de röda bitarna från Gott och Blandat 🙂 Jag förstår inte varför man vill förbjuda den?

• Paket med Swedish Fish, mjukt och segt godis tillverkat av Malaco. Förpackningen är gul och blå med en röd godisbit formad som en fisk.
    Skapa konto
  • Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
possum77 possum77 skrev:
Fast Swedish Fish är ju en sorts godis tillverkad av Malaco för den Amerikanska och Brittiska marknaden. Påminner i smak om de röda bitarna från Gott och Blandat 🙂 Jag förstår inte varför man vill förbjuda den?
Kriminellt god, kanske? 😉

• Haha
  • Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
Mikael_L
13th Marine 13th Marine skrev:
Hur regnsäkrar ni ert hempul?
[bild]
Absolut bättre väderskydd än jag själv någonsin åstadkommit, jag blir helt klart lite avis ... ;)

• Gilla
  • Haha
4774 och 1 till
  • Laddar…
Mikael_L Mikael_L skrev:
Absolut bättre väderskydd än jag själv någonsin åstadkommit, jag blir helt klart lite avis ... ;)
Jag sitter och funderar lite på IP-klassningen, och hur flink man behöver vara för att få i kontakten 🤔

• Gilla
4774
  • Laddar…
13th Marine 13th Marine skrev:
Jag sitter och funderar lite på IP-klassningen, och hur flink man behöver vara för att få i kontakten 🤔
Skaparen kanske är gynekolog? Då lär det där vara gott om plats!🫣😄

• Gilla
  • Haha
4774 och 3 till
  • Laddar…
Jag gillar svängomen runt pinnen.

• Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
Skylt vid en mack med texten "Has anyone tried unplugging the United States and plugging it back in?" i stora bokstäver.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
-PC- och 16 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.