8 051 064 läst · 39 241 svar
8051k läst
39,2k svar
Humorhörnan ...
Ingen aning vad som hände. Han kunde visserligen vara en smula irriterande men han gick ju aldrig över gränsen vad jag sett. Fast det beror kanske på var man drar gränsen, en del tål väldigt lite innan det trycks på "anmäla"-knappen.13th Marine skrev:
Nu har jag inte varit med här mer än några år men har redan sett flera bli bannade av både kända och okända orsaker.
Ibland skulle man ju vilja gå till en sida där ansvarig moderator ger nån förklaring, t.ex att "Användare X har blivit bannad för att tillräckligt många har anmält ett provokativt inlägg" eller "Användare Y har blivit bannad för att ha brutit mot Regel #1.2" eller "Användare Z har blivit bannad för att skrivit könsord trots upprepade varningar om att inte göra det."
Sorry för offtopic, det här inlägget är humorbefriat 😉
Redigerat:
Nu är vi ju i humortråden så..
Humor att Anders bannades före en del andra som har äckligt tråkigt och uppkäftigt tonläge.
Men vi får väl inte diskutera moderering så bäst att återgå till riktigt humor...
Humor att Anders bannades före en del andra som har äckligt tråkigt och uppkäftigt tonläge.
Men vi får väl inte diskutera moderering så bäst att återgå till riktigt humor...
Eventuellt den här tråden.13th Marine skrev:
https://www.byggahus.se/forum/threads/hjaelp-mig-planera-hemmanaetverk-ubiquiti-unifi.511513/