Fredag hela dagen...
Tre personer reagerar på en skrämmande film, två gömmer sig under en filt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Haha
P-plats och 4 till
  • Laddar…
Dåligt med fredagsfräckisar på sista tiden. Försöker få upp farten (ledsen om ngn är repost)…
Två stillbilder från en film som visar en dialog i bil, man skrattar i första bilden och ser irriterad ut i andra.
Skapa konto
Bild på två uttråkade barn som sitter på en soffa, med textblickfång om namngiven humor.
Skapa konto
En man i gul skjorta som ser upp på en kvinna i en grön tröja som går upp för en trätrappa.
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
Pin och 15 till
  • Laddar…
Larsa Larsa skrev:
Dåligt med fredagsfräckisar på sista tiden. Försöker få upp farten (ledsen om ngn är repost)…
/Höghus

Text på vit bakgrund om tre mäns olika preferenser i sovrummet, med en skämtsam ton.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
fribygg och 13 till
  • Laddar…
Larsa Larsa skrev:
[bild][bild][bild]
Var beredd på kränkthetsanmälan... 😇

Tomas Tengby sågar legenderna Kiss 1976, undrar vad han säger om den recensionen idag?
Lite Sievert/Wasp-vibbar över den.

/Höghus

Utdrag ur tidningsrecension med bild av bandet Kiss i full scenutstyrsel ifrån 1976.
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
Alfredo och 13 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Var beredd på kränkthetsanmälan... 😇
Den är indragen på fredagar 😀

• Haha
  • Gilla
hyggabus och 2 till
  • Laddar…
mexitegel mexitegel skrev:
Den är indragen på fredagar 😀
Backlogen talar för annat, men de som anser det blir för svulstigt har kanske blockat tråden, dessa syndens dagar. 😂

• Gilla
mexitegel
  • Laddar…
😂

• Vägskylt med engelsk och walesisk text samt en översättningsapp som visar felexempel.
    Skapa konto
  • Gilla
  • Haha
possum77 och 16 till
  • Laddar…
B Byggt88 skrev:
😂
påminner om
Skylt med texten "translate server error" under något som ser ut som en kantig ikon.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
Sthlm1891 och 13 till
  • Laddar…
Höghus Höghus skrev:
Tomas Tengby sågar legenderna Kiss 1976, undrar vad han säger om den recensionen idag?
Lite Sievert/Wasp-vibbar över den.

/Höghus

[bild]
Världens gubbigaste 20-åring.

Jag tycker att det är humor att min 9-åriga son valde att spela Kiss när han skulle skrämma slag på, och reta upp, sin gamla pappa. Han tappade lite i tuffhet när han fick se mina skivor och mitt medlemsskap i nazistföreningen Kiss Army.

Hoppas att han aldrig fattar att fröken snusk eller dansband är det som skulle reta upp mig på riktigt.

• Gilla
Lassebo och 12 till
  • Laddar…
Hep Hep skrev:
Världens gubbigaste 20-åring.

Jag tycker att det är humor att min 9-åriga son valde att spela Kiss när han skulle skrämma slag på, och reta upp, sin gamla pappa. Han tappade lite i tuffhet när han fick se mina skivor och mitt medlemsskap i nazistföreningen Kiss Army.

Hoppas att han aldrig fattar att fröken snusk eller dansband är det som skulle reta upp mig på riktigt.
😂 Härlig grabb!
Jag får korrigera mig själv lite, Tomas recension kom visst 8 år innan Sieverts utfall.

/Höghus

Två personer kramas, hand med förlovningsring i förgrunden, med text om outfitdetaljer.
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
  • Älska
FreQa och 7 till
  • Laddar…
/Höghus

Tecknad bild av en person som läser en bok med text som uppmanar att kontakta psykolog om man ser något annat.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
  • Älska
FredrikR och 7 till
  • Laddar…
Fredag! Fredag! Fredag! 🙋‍♂️🙋‍♂️🙋‍♂️

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.