En karaktär som liknar Baby Yoda från "The Mandalorian" med text om Facebook-vänskap.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
4774 och 5 till
  • Laddar…
Textmem med humoristiskt uttalande om användning av svordomar och erbjudande om skjuts.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
4774 och 4 till
  • Laddar…
Meme med Baby Yoda som gör en gest med texten: "När någon säger att tatueringar gör mig oproffsig".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Maria T och 7 till
  • Laddar…
 
  • Haha
  • Wow
  • Gilla
4774 och 4 till
  • Laddar…
Kollage med en racerförare vid en kraschad bil och en fotbollsspelare som visar tecken på smärta på planen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
  • Älska
andreas_bygger och 26 till
  • Laddar…
stigen stigen skrev:
[bild]
Det där kan väl inte jämföras. Alonzo hade ju hjälm och ingen har klivit på hans tå.
 
  • Gilla
  • Haha
Besiman och 4 till
  • Laddar…
Precis, ingen har ens nuddat Ronaldo 😂.
 
Någon som tyckte att veden är dyr? Skitbilligt hos byggmax iaf.
 
  • En stubbe av björk säljs online för vedhuggning eller inredning. Pris 399 kr.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
  • Haha
  • Wow
andreas_bygger och 14 till
  • Laddar…
J J Vos skrev:
Någon som tyckte att veden är dyr? Skitbilligt hos byggmax iaf.
"Perfekt för våra vedklyvar" - det är det som kallas merförsäljning och service till alla gör-det-självare. Någon vill göra en brasa och Byggmax ser till att det finns träd kapade i lämpliga längder och maskiner så kunden kan klyva själv. Smart!
 
  • Gilla
4774
  • Laddar…
N Niq skrev:
Det där kan väl inte jämföras. Alonzo hade ju hjälm och ingen har klivit på hans tå.
Exakt.

Kolla bara på Romain. Gick omkring med plåster på händerna som en jädra tönt i flera veckor.

Man med mask och plåster på handen gör segergest.


...efter att ha touchat ett räcke på räserbanan.

Racebil i lågor efter olycka med brandmän som bekämpar elden på en racerbana.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Bara en massa primadonnor på f1-banorna.Jamenar, hans f1-bil åkte ju ändå genom barriären i springorna mellan räckena, så vad gnäller han om.
 
  • Gilla
  • Haha
klaskarlsson och 4 till
  • Laddar…
Om vi nu ska dissekera grodan ordentligt. 🐸

Det är den här ”vedklyven” de syftar på.
Svart vedklyv, även kallad "stubbe", avsedd som bas för vedklyvning, med tillverkarlogotyp.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Den så kallade stubben, som inte är en stubbe, kommer från samma leverantör och är tänkt som bas till ”vedklyven”
 
  • Gilla
  • Haha
JohanLun och 2 till
  • Laddar…
D Daniel 109 skrev:
Om vi nu ska dissekera grodan ordentligt. 🐸

Det är den här ”vedklyven” de syftar på.
[bild]
Den så kallade stubben, som inte är en stubbe, kommer från samma leverantör och är tänkt som bas till ”vedklyven”
Ah, nästan synd du dödade grodan så hårt. Att byggmax tror folk köper en stubbe för 400 för att få ut typ 3 vedträn har roat mig hela morgonen, men sen är jag väl ganska lättroad också!
 
  • Gilla
  • Haha
andreas_bygger och 9 till
  • Laddar…
K Klass0n skrev:
Ah, nästan synd du dödade grodan så hårt. Att byggmax tror folk köper en stubbe för 400 för att få ut typ 3 vedträn har roat mig hela morgonen, men sen är jag väl ganska lättroad också!
det är väl lika roligt att byggmax tror att folk köper en stubbe för 400 spänn för att kunna skruva fast vedklyven och klyva alla andra stubbar köpta för 400:- kubikmetern?
 
Den kan enbart köpas online och har en leveranstid på 2-5dagar innan den lämnar lagret. De har den med andra ord inte ens på något centrallager.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.