7 777 043 läst · 38 081 svar
7777k läst
38,1k svar
Humorhörnan ...
Medlem
· Västernorrland
· 2 056 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 133 inlägg
To substantiate his claim that he is a "very stable genius", Trump had his brain examined in an MRI scanner.
Researchers found that his brain was indeed something special. In his left brain, nothing was right - and in his right brain, nothing was left.
Researchers found that his brain was indeed something special. In his left brain, nothing was right - and in his right brain, nothing was left.
En miljardär, en tvångsmässig lögnare och en kvinnoförnedrare gick in på en bar. Bartendern frågade:
What can I get you, mr President?
What can I get you, mr President?
Idag är det min födelsedag, av Tradera fick jag en kod så att jag kan sälja tre av mina födelsedagspresenter till halv avgift, väldigt omtänksamt!
Bauhaus hade minsann tagit i lite mer och hyrt in självaste Peter Stormare för att gratulera mig!
Men han måste varit väldigt tidigt ute, då videon är 3år gammal och har setts av över 57 000 personer!
Bauhaus hade minsann tagit i lite mer och hyrt in självaste Peter Stormare för att gratulera mig!
Men han måste varit väldigt tidigt ute, då videon är 3år gammal och har setts av över 57 000 personer!