7 792 039 läst · 38 153 svar
7792k läst
38,2k svar
Humorhörnan ...
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 18 641 inlägg
Det här var fan det bästa användarnamnet jag sett!
Tänker inte erkänna hur många gånger jag växlade mellan ovanstående och nedanstående innan jag fattade.
Cudos din sluga jävel!
Tänker inte erkänna hur många gånger jag växlade mellan ovanstående och nedanstående innan jag fattade.
Cudos din sluga jävel!
Haha, såg också att jag nyligen hade gillat nån autorant om elbilar och innan jag fattade😂Nötegårdsgubben skrev:
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 4 101 inlägg
There were 2 whales swimming around who were very bored when they saw a boat. One whale says to the other, ''I've got an idea for a laugh, why don't we swim under the boat, blow water from our blowholes, and capsize it."FredrikR skrev:
"Okay," says the other whale.
They proceed to do so and swim back down, laughing all the while. Then the first whale then says, ''I have an even better idea, now that the fishermen are in the water, why don't we swim back up and eat them?''
The other whale then replies ''No thanks. I'm all for the occasional blow job but I never swallow the seamen."
/Höghus
Husägare
· Älvsborg
· 2 270 inlägg
En trasig/avstängd reaktor ger lika mycket energi som ett vindkraftverk när det inte blåser, men den första kallar vi för trasig, den andra fungerar som förväntat.
(Ett trasigt vindkraftverk ger inte energi när det blåser heller, men det är gemensamt för all produktion, när den är trasig fungerar den inte... och allt går sönder för eller senare)
(Ett trasigt vindkraftverk ger inte energi när det blåser heller, men det är gemensamt för all produktion, när den är trasig fungerar den inte... och allt går sönder för eller senare)