7 795 664 läst · 38 162 svar
7796k läst
38,2k svar
Humorhörnan ...
FreeSolo.Mikael_L skrev:
Förstår inte att den snubben lever fortfarande. Han är förstås oerhört duktig på att klättra och har lyckas eliminera hjärnans funktioner för självbevarelsedrift helt och hållet, men det jag har svårast att greppa är varför det är värt risken när man har familj med barn och barnbarn. Vill man inte göra allt man kan för att ta del av detta? Obegripligt för mig, men var och en ska förstås göra som den vill i detta avseende.
Försöker tolka det jag ser. En man i pyjamas står högst upp på en gruvlave. Håller i en termos och en selfiepinne med mobilen liggande mellan benen? Är det något jag missar?Mikael_L skrev:
Denna snubbe är känd och har hållt på i flera år. Det är tyvärr sant det man ser på bilderna. Du behöver inte ödsla kraft på att fundera på om det är photoshoppat eller inte.B b8q skrev:
Barfota, du glömde barfota ...M Myckling skrev:
Nä, det är precis som vilken dag på stan som helst, inget man borde reagera över.
edit:. Jag tvivlade aldrig på att det är en riktig bild...
Medlem
· Västernorrland
· 2 056 inlägg
Han tolkar nog bara "Jul med Ernst".Mikael_L skrev:
Syns ju tydligt att han visar upp en selfiepinne gjord av av drivved, är iförd pyjamas, är barfota i snön och med glöggtermos.
Medlem
· Stockholm
· 2 188 inlägg
Barfota, du glömde barfota ...M Myckling skrev:
Nä, det är precis som vilken dag på stan som helst, inget man borde reagera över.
Nej, helt normalt🙄, speciellt för mig som inte gillar höjder. Jag trodde att jag möjligen missade något uppenbart i bilden därav min fundering. Det här fenomenet med att folk utsätter sig för livsfara, och då och då faller mot sin död, är väl främst ett sociala-medier drivet fenomen. Uppmärksamhetsjunkies som knarkar likes måste överträffa varandra till vilket pris som helst.Mikael_L skrev:
Husägare
· Älvsborg
· 2 270 inlägg