Svart bakgrund med vit text - humoristisk tolkning av "friends with benefits" relaterat till lyxiga ägodelar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Haha
saiter och 4 till
  • Laddar…
Fick reklam från elbutik.se nyss... Efter denna flagranta blottning av sin inkompetens måste jag tyvärr hitta någon ny leverantör.

Blå bakgrund med text som beskriver höjning av genomsnittspriset per kilowatt från 2020 till 2023.
Skapa konto

I samma utskick hävdar dom att all butikspersonal är utbildade elektriker. Dom kanske skulle låta dem korrekturläsa utskicken...

Jag ser fram emot en kommentar från @Daniel 109

• Gilla
  • Haha
fribygg och 7 till
  • Laddar…
richardtenggren
useless useless skrev:
Fick reklam från elbutik.se nyss... Efter denna flagranta blottning av sin inkompetens måste jag tyvärr hitta någon ny leverantör.

[bild]

I samma utskick hävdar dom att all butikspersonal är utbildade elektriker. Dom kanske skulle låta dem korrekturläsa utskicken...

Jag ser fram emot en kommentar från @Daniel 109
Skulle det vara en kvalitetsstämpel? 🤓

• Gilla
  • Haha
pjgb och 3 till
  • Laddar…
Svart bakgrund, text om avståndstagande från "2023-2024 Wuhan Flu Games", omgiven av emojiögon och stängd näve.
Skapa konto

Seriebild. Person önskar paradox från ande, leder till "kritiskt fel" hos anden. Humoristisk, illustrerar logikproblem.
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
gerva252 och 14 till
  • Laddar…
Knölval funnen död i Amazonas regnskog, människor närvarande, online diskussion, oväntad miljö för en val.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
  • Wow
andersda och 5 till
  • Laddar…
Man med rufsigt hår och tummen upp gest. Mem-bildtext om mycket kaffe. Överdriven entusiastisk mimik. Humoristisk kontext.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
Marlen Eskilsson och 4 till
  • Laddar…
Perspektivillusion: ekorre ser jättestor ut vid bil, humoristisk bildtext, parkering, höstträd.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
  • Älska
Testarn och 3 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
[bild]
Aha, det är vad Boris Johnson gör nuförtiden...

• Haha
Blazermannen och 2 till
  • Laddar…
Man ler framför kamera, poliser kollar på realistisk Halloween-dekoration som ser ut som en kropp.
Skapa konto
Illustration: kvinna i bikini och hatt pratar om att sola toppless. Humoristisk ton, solig stranddag.
Skapa konto
Två sammanbundna sopkvastar hänger, liknar flygplansmotorer, humoristisk text "Twin engine!!!", träbakgrund.
Skapa konto
En humoristisk teckning av jordens första vetenskapsmässa med uppfinningar: spetsig pinne, eld, hjul.
Skapa konto

• En kvinna med rött hår; använder social media inlägg för att göra en ordvits om plast och hav.
    Skapa konto
  • Gilla
  • Haha
  • Wow
andersda och 11 till
  • Laddar…
Animationsfigur med en pratbubbla som innehåller en skämtsam dialog. Grön bakgrund.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
Klass0n och 12 till
  • Laddar…
Var är humorn? Är det illustrationskvalitén man ska skratta åt?

• Gilla
  • Haha
john.h och 3 till
  • Laddar…
pjgb pjgb skrev:
Var är humorn? Är det illustrationskvalitén man ska skratta åt?
Du vet ”jantelagen” jag tror bilden anspelar på den engelsk talande världens version av den?

Bilden föreställer en misslyckad man som försöker håna en annan man därför att han gör och har gjort saker som fått honom att lyckats med något i livet.

Och jag tycker det är kul att påhoppet kan bemötas med ett ord därför att den påhoppade mannen inte skäms för att han har lyckats med något i livet.

Och sen så är det lite kul att bilden är ser så ful och amatörmässigt gjord ut. Men för mig så gör fulheten och amatörmässigheten inget annat än förstärker budskapet.

Trevlig helg🥂

Kvinna i bikini på stranden, tidningssida med rubrik "suit yourself", tropiskt ställe, vattenbungalows i bakgrunden.
Skapa konto

Redigerat:
  • Gilla
biar och 1 till
  • Laddar…
Runt bord designat för att likna mönstrade bildäck, text skämtar om tillverkningstid. Humoristisk, kreativ, inredningskonst.
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
  • Älska
Emil.P och 13 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.