7 772 380 läst · 38 057 svar
7772k läst
38,1k svar
Humorhörnan ...
Fick reklam från elbutik.se nyss... Efter denna flagranta blottning av sin inkompetens måste jag tyvärr hitta någon ny leverantör.
I samma utskick hävdar dom att all butikspersonal är utbildade elektriker. Dom kanske skulle låta dem korrekturläsa utskicken...
Jag ser fram emot en kommentar från @Daniel 109
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
I samma utskick hävdar dom att all butikspersonal är utbildade elektriker. Dom kanske skulle låta dem korrekturläsa utskicken...
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 590 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 590 inlägg
Skulle det vara en kvalitetsstämpel? 🤓useless skrev:Fick reklam från elbutik.se nyss... Efter denna flagranta blottning av sin inkompetens måste jag tyvärr hitta någon ny leverantör.
[bild]
Husägare
· Älvsborg
· 2 270 inlägg
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Husägare
· Älvsborg
· 2 270 inlägg
Husägare
· Älvsborg
· 2 270 inlägg
Du vet ”jantelagen” jag tror bilden anspelar på den engelsk talande världens version av den?pjgb skrev:
Bilden föreställer en misslyckad man som försöker håna en annan man därför att han gör och har gjort saker som fått honom att lyckats med något i livet.
Och jag tycker det är kul att påhoppet kan bemötas med ett ord därför att den påhoppade mannen inte skäms för att han har lyckats med något i livet.
Och sen så är det lite kul att bilden är ser så ful och amatörmässigt gjord ut. Men för mig så gör fulheten och amatörmässigheten inget annat än förstärker budskapet.
Trevlig helg🥂
Logga in
Skapa konto
Redigerat: