7 795 664 läst · 38 162 svar
7796k läst
38,2k svar
Humorhörnan ...
Husägare
· Älvsborg
· 2 270 inlägg
Husägare
· Köping
· 391 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 161 inlägg
För att fira att Sverige nu verkar få gå med i NATO:
www.maxgustafson.se
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
www.maxgustafson.se
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 161 inlägg
OT: Jag känner mig varken mer eller mindre hotad av ryssen nu, däremot lite ledsen över att Sverige nu får betala medlemsavgift på ca 700 miljoner kr om året för att vara med i Nato. Den summan skulle man kunna göra annat för. Rusta upp sitt eget försvar om man vill, eller rusta upp sjukvården om man föredrar det.
Det har vi ju bara raserat de senaste årtiondena, så det klarade vi ju uppenbarligen inte av utan krav som vi nu kommer få på 2% eller vad det nu ligger påB b8q skrev:OT: Jag känner mig varken mer eller mindre hotad av ryssen nu, däremot lite ledsen över att Sverige nu får betala medlemsavgift på ca 700 miljoner kr om året för att vara med i Nato. Den summan skulle man kunna göra annat för. Rusta upp sitt eget försvar om man vill, eller rusta upp sjukvården om man föredrar det.
Edit: håller mig till ämnet
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Nej jag är inte heller orolig för ryssen. Set har hotats med ryssen kommer i 70 år. Men det är väl större sannolikhet att ryssen skulle komma om vi är med i Nato. Då är vi helt plötsligt en fiende. Tänk en natobas i Sverige som blir angripen av ryssen...B b8q skrev:OT: Jag känner mig varken mer eller mindre hotad av ryssen nu, däremot lite ledsen över att Sverige nu får betala medlemsavgift på ca 700 miljoner kr om året för att vara med i Nato. Den summan skulle man kunna göra annat för. Rusta upp sitt eget försvar om man vill, eller rusta upp sjukvården om man föredrar det.
B b8q skrev:OT: Jag känner mig varken mer eller mindre hotad av ryssen nu, däremot lite ledsen över att Sverige nu får betala medlemsavgift på ca 700 miljoner kr om året för att vara med i Nato. Den summan skulle man kunna göra annat för. Rusta upp sitt eget försvar om man vill, eller rusta upp sjukvården om man föredrar det.
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 18 648 inlägg
Estland, Lettland och Litauen har ju varit med i NATO i snart 20 år. Än så länge har ju de fått vara ifred för ryssen.C C.Ö skrev: