Produktförpackning för spelkonsol, grå, innehåller 240 spel, färgskärm, 2.6 tum, AAA-batterier behövs.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Wow
4774 och 2 till
  • Laddar…
Serie av bilder: Man åldras baklänges vid stranden, blir ung igen, tar på simbyxor och springer i vattnet.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
hyggabus och 9 till
  • Laddar…
Spel med ord baserat på namn och adjektiv, inkluderar en skämtande avslutning med ordleken på en artist.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 6 till
  • Laddar…
Skärmdump från Twitter, debatt om jordens form, två illustrativa jordmodeller, sjöfyrar, "intelligent" och "retard" lägen.
Skapa konto

Så nu är det bevisat 😁

• Haha
  • Gilla
4774 och 4 till
  • Laddar…
Man i historisk kostym utan byxor, står med stav, humoristisk text om gender reveal party.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 6 till
  • Laddar…
Tecknad bild, person utmattad efter löpning, meddelande säger "Förlorat 79 kg", humoristisk överdrift.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
andersda och 5 till
  • Laddar…
För att fira att Sverige nu verkar få gå med i NATO:
Satirisk illustration, hus vid vattnet, raketer med radiosymboler, NATO-skylt, karikatyrer diskuterar säkerhet.
Skapa konto

www.maxgustafson.se

• Gilla
  • Arg
Palle Johansson och 11 till
  • Laddar…
13th Marine 13th Marine skrev:
För att fira att Sverige nu verkar få gå med i NATO:
[bild]
www.maxgustafson.se
Känns betydligt tryggare med minskad risk att bli torterad och våldtagen av ryssen i alla fall men förstås typiskt av fredsskadade svenskar att raljera över elaka Nato

• Gilla
lundensaren och 1 till
  • Laddar…
S Skandiamannen skrev:
Känns betydligt tryggare med minskad risk att bli torterad och våldtagen av ryssen i alla fall men förstås typiskt av fredsskadade svenskar att raljera över elaka Nato
Jag tyckte den var kul även om jag är för Nato 😛

• Gilla
Anders4531 och 4 till
  • Laddar…
OT: Jag känner mig varken mer eller mindre hotad av ryssen nu, däremot lite ledsen över att Sverige nu får betala medlemsavgift på ca 700 miljoner kr om året för att vara med i Nato. Den summan skulle man kunna göra annat för. Rusta upp sitt eget försvar om man vill, eller rusta upp sjukvården om man föredrar det.

• Gilla
blomknopp och 7 till
  • Laddar…
B b8q skrev:
OT: Jag känner mig varken mer eller mindre hotad av ryssen nu, däremot lite ledsen över att Sverige nu får betala medlemsavgift på ca 700 miljoner kr om året för att vara med i Nato. Den summan skulle man kunna göra annat för. Rusta upp sitt eget försvar om man vill, eller rusta upp sjukvården om man föredrar det.
Det har vi ju bara raserat de senaste årtiondena, så det klarade vi ju uppenbarligen inte av utan krav som vi nu kommer få på 2% eller vad det nu ligger på

Edit: håller mig till ämnet

Barn leker med sandskulptur, skapar skelett med blå leksaksmögel, strandlek, "Bag O' Beach Bones".
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
lundensaren och 7 till
  • Laddar…
Vit skåpbil med text på baksidan som avskräcker stöld för att bibehålla förmågan att betala skatt.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
  • Ledsen
lundensaren och 17 till
  • Laddar…
C
B b8q skrev:
Nej jag är inte heller orolig för ryssen. Set har hotats med ryssen kommer i 70 år. Men det är väl större sannolikhet att ryssen skulle komma om vi är med i Nato. Då är vi helt plötsligt en fiende. Tänk en natobas i Sverige som blir angripen av ryssen...
B b8q skrev:

• Gilla
  • Haha
Peter_Ker och 4 till
  • Laddar…
C C.Ö skrev:
det är väl större sannolikhet att ryssen skulle komma om vi är med i Nato.
🤣😂🤣

• Gilla
mexitegel och 4 till
  • Laddar…
C C.Ö skrev:
..det är väl större sannolikhet att ryssen skulle komma om vi är med i Nato. Då är vi helt plötsligt en fiende. Tänk en natobas i Sverige som blir angripen av ryssen...
Estland, Lettland och Litauen har ju varit med i NATO i snart 20 år. Än så länge har ju de fått vara ifred för ryssen.

• Gilla
Fairlane och 5 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.