Har ni diskuterat och tagit ställning för att fortsätta med skämten?

• Gilla
4774 och 2 till
  • Laddar…
Jag tyckte det kom en beställning.

• Gilla
  • Haha
4774 och 7 till
  • Laddar…
Dalbotant Dalbotant skrev:
Snälla @13th Marine , @Alfredo , @stigen , @useless och @ricebridge - fortsätt med ställningsskämten! Ligger febrig i Covid (två år efter alla andra :rolleyes:) och era ställningsskämt var det första som fått mig att le idag.
Med tanke på närheten till fredag så blir jag bara att tänka på 69 och andra varianter av ställning:oops:

• Gilla
  • Haha
4774 och 1 till
  • Laddar…
Dalbotant Dalbotant skrev:
Snälla @13th Marine , @Alfredo , @stigen , @useless och @ricebridge - fortsätt med ställningsskämten! Ligger febrig i Covid (två år efter alla andra :rolleyes:) och era ställningsskämt var det första som fått mig att le idag.
Jag har tagit ställning i beställningens frågeställning, och ställer upp!
Passade på att ställa mig upp i samma veva, tänker att det är en inställningsfråga.
Jag vill trots allt inte vara i ditt ställe, utan hoppas att du i stället friskar till omgående.

• Gilla
  • Haha
4774 och 5 till
  • Laddar…
useless useless skrev:
Det kanske spirar upp något nytt skämt. Annars får vi planka.
Hoppas det inte blir några gro-dor...

tommib
Nu tycker jag att ni är lite väl inställsamma trots att Dalbotanten är sjuk. Hon är ju trots allt sen till tillställningen.

• Gilla
4774 och 5 till
  • Laddar…
richardtenggren
-Vad sa den ene engelsktalande ställningsbyggaren till den andra, när deras kollega slagit i huvudet?
- We need to lay her down!

• Gilla
Dalbotant
  • Laddar…
tommib
Hak i å dra, hak i å dra, en skål uti botten för grodan vi ta!

Å alla så dricka vi nu grodan till!

• Gilla
  • Haha
4774 och 2 till
  • Laddar…
Två olika animationstilar av kvinnliga fekaraktärer, en traditionellt smal och en kurvigare version.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Alexn72 och 3 till
  • Laddar…
Båda i stående ställning!

• Gilla
4774 och 2 till
  • Laddar…
Någon sorts utställning?

• Gilla
4774 och 3 till
  • Laddar…
Är de med i samma föreställning?

• Gilla
4774 och 3 till
  • Laddar…
Slog skallen på brädgården i en utstickande bit. Den måste ha vart rejäl, känns som jag har regelvärk.
Tur att Laga & Lappa ligger vägg-i-vägg, de har både läkare och poliser redo.
Så nu sitter virkesföretagaren och skakar galler, men se det tålde inte smeden som kände sig tvungen att svetsa fast det som skramlade.
När han skulle slå sin båge stormade hela lokala MC-klubben in. Alla blev skraja till en början, men de bjöd på fika och var jättetrevliga. Tydligen hade de lånat saftblandare av polisen, som gått över till ledramp eftersom deras trappa svänger så tvärt på mitten - tillgänglighetskraven gäller ju även för deras lokaler.

• Gilla
  • Haha
4774 och 3 till
  • Laddar…
Inte för att vara sån, men jag rekommenderar att ni pappa-skämtare lägger in varsin beställning.
På vasektomi.

;)

• Ledsen
  • Gilla
  • Wow
  • Haha
hyggabus och 3 till
  • Laddar…
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
På vasektomi.
Hur ska vi då kunna få tillräckligt många ungar för en hel utställning?

• Gilla
  • Haha
4774 och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.