7 793 197 läst · 38 153 svar
7793k läst
38,2k svar
Humorhörnan ...
Med tanke på närheten till fredag så blir jag bara att tänka på 69 och andra varianter av ställningDalbotant skrev:
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 161 inlägg
Jag har tagit ställning i beställningens frågeställning, och ställer upp!Dalbotant skrev:
Passade på att ställa mig upp i samma veva, tänker att det är en inställningsfråga.
Jag vill trots allt inte vara i ditt ställe, utan hoppas att du i stället friskar till omgående.
Husägare
· Uppsala
· 520 inlägg
Är de med i samma föreställning?
Slog skallen på brädgården i en utstickande bit. Den måste ha vart rejäl, känns som jag har regelvärk.
Tur att Laga & Lappa ligger vägg-i-vägg, de har både läkare och poliser redo.
Så nu sitter virkesföretagaren och skakar galler, men se det tålde inte smeden som kände sig tvungen att svetsa fast det som skramlade.
När han skulle slå sin båge stormade hela lokala MC-klubben in. Alla blev skraja till en början, men de bjöd på fika och var jättetrevliga. Tydligen hade de lånat saftblandare av polisen, som gått över till ledramp eftersom deras trappa svänger så tvärt på mitten - tillgänglighetskraven gäller ju även för deras lokaler.
Tur att Laga & Lappa ligger vägg-i-vägg, de har både läkare och poliser redo.
Så nu sitter virkesföretagaren och skakar galler, men se det tålde inte smeden som kände sig tvungen att svetsa fast det som skramlade.
När han skulle slå sin båge stormade hela lokala MC-klubben in. Alla blev skraja till en början, men de bjöd på fika och var jättetrevliga. Tydligen hade de lånat saftblandare av polisen, som gått över till ledramp eftersom deras trappa svänger så tvärt på mitten - tillgänglighetskraven gäller ju även för deras lokaler.
Husägare
· Småländska höglandet
· 3 986 inlägg
Inte för att vara sån, men jag rekommenderar att ni pappa-skämtare lägger in varsin beställning.
På vasektomi.
På vasektomi.