8 126 041 läst · 39 562 svar
8126k läst
39,6k svar
Humorhörnan ...
Vilken dålig bild på Ebba Buch..
Jag fattar fortfarande inte, ingen gillar fläsk? Extrapris på köttfärs och röd lapp gjorde att allt försvann på 10 sekunder? Hade det varit kyckling så hade man kanske kunnat dra paralleller till att det ser ut som att köttet under korgarna sitter i bur, men för nöt verkar det galet.Larsa skrev:
Vissa butiker som är populära hos ett visst klientel har drabbats hårt av snatteri. Därför har dom tvingats låsa in nötkött. Men inte fläsk.T TypRätt skrev:
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 590 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 590 inlägg
Jag tror bilden försöker insinuera att de som stjäl inte äter fläskkött...T TypRätt skrev:
Jaha, well skulle jag snatta kött skulle jag också gå på nötkött. Fan till och med gamla damer i östermalmsgallerian blir ju påkomna med Oxfilén under rocken. Men förstår kopplingen till Muslimer men det är väl helt enkelt så att de butiker som är mindre nogräknade och kan tänka sig sälja vidare kött som köpes av random 14åring oftare ligger i utsatta områden och genomsnittsförbrukningen av fläsk är rätt mycket lägre så ska man vara säker på att få det sålt så är det inte flintasteken man ska springa med.W WFD skrev:
Kärringar på Östermalm snattar kattmatT TypRätt skrev:Jaha, well skulle jag snatta kött skulle jag också gå på nötkött. Fan till och med gamla damer i östermalmsgallerian blir ju påkomna med Oxfilén under rocken. Men förstår kopplingen till Muslimer men det är väl helt enkelt så att de butiker som är mindre nogräknade och kan tänka sig sälja vidare kött som köpes av random 14åring oftare ligger i utsatta områden och genomsnittsförbrukningen av fläsk är rätt mycket lägre så ska man vara säker på att få det sålt så är det inte flintasteken man ska springa med.