U-n-i-sex

Misslyckade bakverk föreställande animerade karaktärer, inbakta med olika uttryck och kvalité, jämfört med deras förebild.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Haha
  • Gilla
galento och 9 till
  • Laddar…
@Haget la ut denna i en annan tråd men denna passar ju här med
Skämtsam bild med bacon på dörrhandtag, ordet "Hemlarm" ovanför, hänvisar till svenskt säkerhetssystem.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
  • Älska
Sthlm1891 och 12 till
  • Laddar…
P Pappa1986 skrev:
@Haget la ut denna i en annan tråd men denna passar ju här med
[bild]
Vänta.... var det "islamofob"-tråden? :crysmile:

• Gilla
  • Haha
Troberg och 1 till
  • Laddar…
kashieda kashieda skrev:
Icke sa Nicke!
”Vegantråden”

• Gilla
  • Haha
mikethebik och 7 till
  • Laddar…
Illustration av tre personer på prispall; den tredje placerar +1 för att symbolisera positivitet.
Skapa konto

• Gilla
Sthlm1891 och 5 till
  • Laddar…
A
kashieda kashieda skrev:
Funkar ju mot judiska inbrottare också men det är kanske inte ett så stort problem, och de har väl redan det mesta av dina före detta pengar ...

• Gilla
  • Haha
Dilato och 1 till
  • Laddar…
Vi kan väl konstatera att alla religiösa har en del omotiverade hangups? Notera att ateismen eller vetenskapen inte är religioner, även om en del religiösa omotiverat verkar tro det (också).

• Gilla
  • Älska
lat och 10 till
  • Laddar…
Fast ni vetenskapliga som verkar ha en närmast blind tro på tyngdlagen och inte ens försöker ifrågasätta den är ju rätt nära fanatiskt troende kan jag tycka.

• Gilla
  • Haha
Lostmoose och 3 till
  • Laddar…
T
Hep Hep skrev:
Fast ni vetenskapliga som verkar ha en närmast blind tro på tyngdlagen och inte ens försöker ifrågasätta den är ju rätt nära fanatiskt troende kan jag tycka.
Vet inte det... Jag har försökt ifrågasätta tyngdlagen flera gånger med tveksamt resultat...

Så jämfört med "bevisen" för en religiös entitet som styr och kontrollerar allt så tycker nog att tyngdlagen har en bättre trovärdighet...
:crysmile:

• Gilla
  • Haha
possum77 och 4 till
  • Laddar…
Mikael_L
Hep Hep skrev:
Jag och vågen är inte helt överens om den ... :oops:

• Gilla
  • Haha
Nötegårdsgubben och 4 till
  • Laddar…
En ko inne i ett tåg med några personer, ovanlig syn, ett nyhetsartikelöverskrift från "Göteborgs-Posten".
Skapa konto

• Gilla
Anders.o93 och 3 till
  • Laddar…
Hep Hep skrev:
Enligt en flat earth teori så finns det ingen tyngdlag. Den platta jorden far ständigt i samma riktning så ingenting faller utan det är jorden som kommer ifatt föremålet.

• Gilla
  • Haha
Dilato och 3 till
  • Laddar…
Ett roligt mem med en karaktär liknande Grogu från "The Mandalorian" funderar på att dricka vin som Capri Sun.
Skapa konto

• Gilla
Anders.o93 och 2 till
  • Laddar…
Man i fotbollsomklädningsrum håller pokal, tweet omnämner karriär och seger.
Skapa konto
:crysmile::crysmile:

• Gilla
  • Haha
uplj och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.