A
Ibland kör min son turbilen till oss. Eller rättare sagt, man vet när han har lämnat till oss.
Enkel barnritning på kartong, skissad figur med stort huvud, kropp, ingen detalj, apotekets logotyp vid sidan.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Haha
boschkenta och 11 till
  • Laddar…
mowatom skrev:
Ibland kör min son turbilen till oss. Eller rättare sagt, man vet när han har lämnat till oss.
[bild]
Är det en finansminister?

• Haha
Horgmo och 1 till
  • Laddar…
Skärmavbildning av konversation där AI efterfrågar John Connors location, referens till "Terminator" filmerna.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
  • Wow
Klass0n och 19 till
  • Laddar…
Jag ger upp, det här är inte längre en humorhörna.. skärpning nu! Kan inte en moderator plocka bort det som inte passar in här?

• Gilla
Totte_S och 2 till
  • Laddar…
S stugtomten skrev:
Jag ger upp, det här är inte längre en humorhörna.. skärpning nu! Kan inte en moderator plocka bort det som inte passar in här?
”Inte längre”. Det var humor det ;)

Skämt åsido så hör det väl till med lite skitsnack mellan skämten. Ibland gillar man det och ibland inte.

Angående Tate och Greta som någon tyckte kunde tas i en annan tråd så är ju även det humor. Roligare än all boomerhumor som dyker upp stup i kvarten, även om det i ärlighetens namn varit ganska lugnt på sistone.

• Gilla
AndersPS och 1 till
  • Laddar…
Om någon vänlig själ är villig att komma hem till mig och förklara varför uppvärmningskostnaden skjuter i höjden varje vinter så står min dörr alltid öppen.

• Gilla
  • Haha
boschkenta och 17 till
  • Laddar…
P Pappa1986 skrev:
Om någon vänlig själ är villig att komma hem till mig och förklara varför uppvärmningskostnaden skjuter i höjden varje vinter så står min dörr alltid öppen.
det (svarta) humoristiska svaret från mig blir
"För att vi har de politiker vi förtjänar " :rofl:

P Pappa1986 skrev:
321687767_869642271152659_7986073929952106551_n.jpg

• Haha
  • Gilla
Klass0n och 3 till
  • Laddar…
P Pappa1986 skrev:
Stäng dörra'!
Mvh/ en vänlig själ

• Gilla
  • Haha
BengtH och 4 till
  • Laddar…
Al Nassr FC är ju iofs en toppklubb i Saudiska ligan :thinking::rofl:

• Fotbollsspelare i vit tröja. Citat om att avsluta karriären på topp. Logotypen ESPN FC.
    Skapa konto
  • Gilla
Rooney
  • Laddar…
Äldre man, intervjudel, nekar internet, nämner Morakniv, sunda förnuft, tidningsutklipp.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
Sofriko och 8 till
  • Laddar…
Baserat på dom flesta inläggen senaste dagarna så funderar jag på om det är off topic att lägga in skämt i den här tråden, men jag chansar ändå.

I vilket land kontrollerar man alltid saker två gånger?

Tjeckien.

• Gilla
  • Haha
Joacimz och 11 till
  • Laddar…
Om man smygsuper blir man hemlighetsfull.

• Gilla
  • Haha
Martin Berggren och 9 till
  • Laddar…
Dags för ett matteskämt:

Why was six afraid of seven?

Because seven, eight, nine!

• Gilla
  • Haha
Anders.o93 och 2 till
  • Laddar…
R Rolle314 skrev:
Dags för ett matteskämt:

Why was six afraid of seven?

Because seven, eight, nine!
Then eleven:crysmile:

• Gilla
tobbbias
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.