319905688_2390478934437986_2499771853550788990_n.jpg

• Gilla
Totte_S och 7 till
  • Laddar…
Hittade på Instagram, snälla VW Italien ändra aldrig ert namn :crysmile:

Instagram-profil för Volkswagen Italia med logotyp och följare-information, inlägg, och webbadress.

• Gilla
  • Haha
BengtH och 8 till
  • Laddar…
Too soon?
Svartvit tecknad apa som vinkar, mot rund vit bakgrund, text "Julkort från Furuvik", signatur "Ulf Lundkvist".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Ledsen
  • Haha
Dilato och 9 till
  • Laddar…
Patrik440
Äldre fotografi av man och kvinna, julhälsning, "#metoo"-hashtag, julmössa redigerad på huvudet, röd text.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
Pappa1986 och 10 till
  • Laddar…
G gaidin skrev:
För info. Svenska politiker hör till de bästa i världen när det gäller att infria vallöften.

Men i år blev det nog ändring på det.
Ett dokument på svenska om politiska löften, väljarreaktioner och en Socialdemokratiska politiker vid namn Lennart Nilsson.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
Shinue och 10 till
  • Laddar…
Bilden visar barn i tuffa situationer; arbete, konflikt, och en leende flicka; texten tyder på orättvisa.
Skapa konto

• Gilla
  • Ledsen
  • Haha
S0MMER och 15 till
  • Laddar…
A
Hyltran från Veglemyren Hyltran från Veglemyren skrev:
[bild]
ett av barnen har haft en möjlighet att få vara barn. Men jag förstår det tragi-komiska i ditt inlägg :p

• Gilla
Dilato
  • Laddar…
Hyltran från Veglemyren Hyltran från Veglemyren skrev:
[bild]
Är det en sån där captcha?

• Haha
  • Gilla
Anders.o93 och 2 till
  • Laddar…
EddieHansson
  • Gilla
  • Wow
  • Ledsen
  • Haha
mikethebik och 6 till
  • Laddar…
EddieHansson EddieHansson skrev:
[länk]

– Som det är i dag, har jag ett väldigt stort ansvar för kommunen. Därför är jag berättigad till ett högre arvode än jag har i dag, säger Ann Kajson Carlqvist (M).

Jojo, det tycker jag också om min egen lön... Tänk om man fick sätta sin egen län sådär..
Det får du... om du byter yrke till politiker :crysmile:

Stängt-skylt på dörr; "Stängt pga julen står för dörren"; hund i täcke kikar runt hörnet.
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
Myckling och 13 till
  • Laddar…
Värmeproblem: Nu när det har varit kallt så har pannan släpat efter lite, så det har bara varit typ 18-20 grader mitt i rummen, men det är fortfarande ungefär 90 grader i hörnen. Kan man inte få ut de graderna i rummet på något sätt?

T Troberg skrev:
Värmeproblem: Nu när det har varit kallt så har pannan släpat efter lite, så det har bara varit typ 18-20 grader mitt i rummen, men det är fortfarande ungefär 90 grader i hörnen. Kan man inte få ut de graderna i rummet på något sätt?
Mjo man måste installera nya innerväggar med nya grader ;)

• Gilla
Troberg
  • Laddar…
Den här passar perfekt i denna seriösa tråd!

Seriebild. Två figurer samtalar vid kafé. Missförstånd kring dejting och relationer illustreras med humor. Textbubblor på svenska.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
och en till och 10 till
  • Laddar…
T Troberg skrev:
För en som enbart gått på Hermods brevskola så blir det ändå lite oförklarligt att det enbart är -2 grader mitt i rummet. Om vi leker med tanken att du har en kortast begränsad takhöjd av ca 2300mm samt motsvarande dito till väggar, -Ööööh! Nu räknar jag för enkelhetens skull inte med, att du har vare sig fönster, dörrar eller annat såsom exempelvis listverk som förändrar rummets volym, eller ens din egen nakna kroppsvolym när du mäter för att fastställa de redan fastslagna måtten. (Egentligen så är största delen av ovanstående text enbart till för att vinna lite tid samtidigt som jag tänker på grunden för uträkningen av min förklaring, och det förmodade felaktiga resultatet som du framkommit till.) Det bör enligt mina beräkningar bli 360*360 grader. Alltså 129602 grader mer än din beräkning.
Svartsvedda djävlars vad hett det då är i ditt rum. Jag ska ögonaböj ringa till UschEbban nu för att delge att vi har löst problemet med energifrågan. Tjohooo!

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.