7 792 838 läst · 38 153 svar
7793k läst
38,2k svar
Humorhörnan ...
Husägare
· Älvsborg
· 2 270 inlägg
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/s...ed-75-procent-jag-har-varit-fellonad-tidigare
– Som det är i dag, har jag ett väldigt stort ansvar för kommunen. Därför är jag berättigad till ett högre arvode än jag har i dag, säger Ann Kajson Carlqvist (M).
Jojo, det tycker jag också om min egen lön... Tänk om man fick sätta sin egen län sådär..
– Som det är i dag, har jag ett väldigt stort ansvar för kommunen. Därför är jag berättigad till ett högre arvode än jag har i dag, säger Ann Kajson Carlqvist (M).
Jojo, det tycker jag också om min egen lön... Tänk om man fick sätta sin egen län sådär..
Det får du... om du byter yrke till politikerEddieHansson skrev:
Värmeproblem: Nu när det har varit kallt så har pannan släpat efter lite, så det har bara varit typ 18-20 grader mitt i rummen, men det är fortfarande ungefär 90 grader i hörnen. Kan man inte få ut de graderna i rummet på något sätt?
Mjo man måste installera nya innerväggar med nya graderT Troberg skrev:
För en som enbart gått på Hermods brevskola så blir det ändå lite oförklarligt att det enbart är -2 grader mitt i rummet. Om vi leker med tanken att du har en kortast begränsad takhöjd av ca 2300mm samt motsvarande dito till väggar, -Ööööh! Nu räknar jag för enkelhetens skull inte med, att du har vare sig fönster, dörrar eller annat såsom exempelvis listverk som förändrar rummets volym, eller ens din egen nakna kroppsvolym när du mäter för att fastställa de redan fastslagna måtten. (Egentligen så är största delen av ovanstående text enbart till för att vinna lite tid samtidigt som jag tänker på grunden för uträkningen av min förklaring, och det förmodade felaktiga resultatet som du framkommit till.) Det bör enligt mina beräkningar bli 360*360 grader. Alltså 129602 grader mer än din beräkning.T Troberg skrev:
Svartsvedda djävlars vad hett det då är i ditt rum. Jag ska ögonaböj ringa till UschEbban nu för att delge att vi har löst problemet med energifrågan. Tjohooo!