7 797 366 läst · 38 171 svar
7797k läst
38,2k svar
Humorhörnan ...
En man i taxikön:
Han går fram till första Taxibilen
-”Hej, har du lust och åka ut i skogen och kela lite med mig?”
Chauffören bad honom dra åt helvete.
Han gör lika med 4 bilar till i kön. Alla bad honom dra åt helvete och vevade upp rutan.
När han kom till 5e bilen sade han:
”Hej, vad skall du ha till Nybrogatan?”
- ”200:-”, sade chauffören.
- ”Du får 300:- om du vevar ner rutan och vinkar till dina kollegor framför dig när vi kör förbi dom.
Han gör lika med 4 bilar till i kön. Alla bad honom dra åt helvete och vevade upp rutan.
- ”Du får 300:- om du vevar ner rutan och vinkar till dina kollegor framför dig när vi kör förbi dom.
Medlem
· Västra Götaland
· 2 299 inlägg
1Strip skrev:En man i taxikön:
2 3 4 5
5?
Måste berätta om en sann händelse från början av veckan:
Jag skulle få besök av sotare, men så ringde de från sotarfirman och meddelade att de måste avboka tiden, för att en av deras sotare "förolyckats lite lätt".
I mitt stilla sinne undrade jag hur någon kan dö "lite lätt", men efter ett tag klarnade det, och jag lärde tjejen från sotarfirman att "förolyckas" INTE är detsamma som att "råka ut för en olycka".
Dagens outbildade unga generation....
Jag skulle få besök av sotare, men så ringde de från sotarfirman och meddelade att de måste avboka tiden, för att en av deras sotare "förolyckats lite lätt".
I mitt stilla sinne undrade jag hur någon kan dö "lite lätt", men efter ett tag klarnade det, och jag lärde tjejen från sotarfirman att "förolyckas" INTE är detsamma som att "råka ut för en olycka".
Dagens outbildade unga generation....