7 793 833 läst · 38 157 svar
7794k läst
38,2k svar
Humorhörnan ...
Nog inte mycket som är korrekt i den. Men tror säkert att vänstermänniskor gillar den. Finns t o m Centerpartister som anser att EU och Nato ska be Ryssland om ursäkt. 1994 gjorde Ukraina ett avtal med Ryssland. Man gjorde sig av med alla kärnvapen, tror dom skickades till Ryssland. 2014 Anföll Ryssarna Krim. 2022 gick dom in i Ukraina med förevändningen att man skulle avnazifiera Ukraina och skydda rysktalande i Ukraina.Hyltran från Veglemyren skrev:
[QUOTE="Kurtivan, post:K Kurtivan skrev:
Hade det varit V så hade jag inte höjt på ögonbrynen för detta. Förmynderi känns inte så liberalt, vill jag dricka en vanlig Coca-Cola ska jag få göra det. Finns redan alternativ tex Coca-Cola zero.
I mitt tycke humor när C går ut med detta.
Om vi ändå ska kladda ner tråden med humorfria inlägga så kan det vara värt att påpeka att sockermängden i samma läsksort är helt olika i olika länder och det är bland annat politik bakom. Svensk läsk innehåller dubbelt så mycket som socker som europasnittet. Nu gäller det inte just Coca Cola, men det finns t ex inget som heter "vanlig Fanta" om man inte lägger till vilket lands vanliga Fanta man menar.
Allvetare
· Västra götaland
· 9 121 inlägg