7 793 197 läst · 38 154 svar
7793k läst
38,2k svar
Humorhörnan ...
Drog den här för mina kollegor i morse, gillades.
Vaknade och trodde jag fått tinnitus, så jag ringde tinnitusmottagningen. Dom bad mig lämna ett meddelande efter pipet…
Sen märkte jag att det var ju inte tinnitus, jag hade ju fått pipskägg!
rakade mig och sen var allt bra.
Vaknade och trodde jag fått tinnitus, så jag ringde tinnitusmottagningen. Dom bad mig lämna ett meddelande efter pipet…
Sen märkte jag att det var ju inte tinnitus, jag hade ju fått pipskägg!
rakade mig och sen var allt bra.
Den var nästan lika torr som den jag skapade idag efter att sökt lite vårtecken på marken. Vilken är den jazzigaste blomman?Larsa skrev:
Blås-ippan.
Oj! Ursäkta övergreppet mot kategori, humor. Men det är i konsekvens av prepostcovid så jag tar gärna emot lite tomater
Nja, ”lämna ett meddelande efter pipet” tycker jag är sjukt roligtNoramasen skrev:
Två äldre herrar sitter på en parkbänk i Moskva och pratar, plötsligt säger den ene:
-Vet du, President Putin säger att den speciella militära operationen i Ukraina egentligen är ett krig mellan Ryssland och NATO.
-Jasså, hur går det?
-Hittills har vi förlorat 15 800 dödade soldater, 6 Generaler, 530 stridsvagnar, 1597 pansarfordon , 1033 mjuka fordon, 280 haubitsar, 82 salvpjäser, 47 luftvärnssystem, 108 flygplan, 124 helikoptrar och 50 drönare.
-Wow! Och NATO då?
-Nä, de har inte dykt upp än...
Skamlöst stulet från denna blogg, där man lätt kan fastna i krigets fasor ...
https://cornucopia.se/2022/03/uppda...dervisa-pa-ryska-i-skolor-mariupol-haller-ut/
-Vet du, President Putin säger att den speciella militära operationen i Ukraina egentligen är ett krig mellan Ryssland och NATO.
-Jasså, hur går det?
-Hittills har vi förlorat 15 800 dödade soldater, 6 Generaler, 530 stridsvagnar, 1597 pansarfordon , 1033 mjuka fordon, 280 haubitsar, 82 salvpjäser, 47 luftvärnssystem, 108 flygplan, 124 helikoptrar och 50 drönare.
-Wow! Och NATO då?
-Nä, de har inte dykt upp än...
Skamlöst stulet från denna blogg, där man lätt kan fastna i krigets fasor ...
https://cornucopia.se/2022/03/uppda...dervisa-pa-ryska-i-skolor-mariupol-haller-ut/