A
Träskylt med texten "KLAGOMÅL Var vänlig tryck på knappen" och en ironiskt menad "knapp" av en musfälla.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Ja här är för er som vill klaga på inlägg..
tryck på vet ja.. :crysmile:

• Gilla
Blodsoppen och 8 till
  • Laddar…
A
Kvinna sitter frustrerad i en bil med öppen dörr i snön, med en pratbubbla om att det finns tre pedaler men hon har bara två fötter.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
Fartland och 7 till
  • Laddar…
A
Illustration av en serie med en skäggig karaktär som missförstår frågor i en telefonintervju med komiska missförstånd om djur. Textmem med en skämtsam dialog om en person som skakar en matta, ej relaterat till inläggskontexten om byggprojekt och säkerhet.
Skapa konto
Tecknat skämt med porträtt av Stalin och en man, samt en wordplay "sov-jet" med en flygplansillustration.
Skapa konto
Svartvit tecknad seriestripp där fyra figurer i prästkläder sitter runt ett bord med tidningar, text på svenska.
Skapa konto
Person i vitt liggande under bil framställande säkerhet vid bilreparation.
Skapa konto

alltid säkerheten först..
Så efter att ha sett kudden som bärgarna på tv använder fick jag en briljant idé..
frugan har ju dessa installerade sedan årtionden :crysmile:

• Gilla
Totte_S och 5 till
  • Laddar…
A
Illustration av en grön bil med solpaneler, vindturbin och blommor, symboliserar ekologiskt transportmedel.
Skapa konto

Jag frågade på en ny bil..
tänkte att jag ville se en katalog..
Den kom idag..... här är en bild ifrån den... :crysmile:

• Gilla
saiter och 1 till
  • Laddar…
skoge skoge skrev:
Kanske det faktum att hon sagt sig inte ha några lik i garderoben?
Sen när blev ett hailande i ungdomen något som klassas som ett lik i garderoben? Den som inte hailat någon gång under sitt liv kan ju ta och räcka ut upp armen lite.
Tokslut Tokslut skrev:
Får se vem som blir upprörd denna gång då...

[bild]
Det roliga i det hela är ju snarare hur många omnivorer är tio gånger värre än nästintill alla veganer. Men men, den självinsikten saknas hos vissa (nu pratar jag i allmänhet, inte om dig specifikt. Fast att döma av dina inlägg… ;) )

Men egentligen bryr jag mig inte så mycket när folk kommenterar vad jag äter, det är värre när de ska klanka ner på hur jag äter:

• Gilla
  • Haha
Falken 75 och 8 till
  • Laddar…
A
T Trunk skrev:
Sen när blev ett hailande i ungdomen något som klassas som ett lik i garderoben? Den som inte hailat någon gång under sitt liv kan ju ta och räcka ut upp armen lite.

Det roliga i det hela är ju snarare hur många omnivorer är tio gånger värre än nästintill alla veganer. Men men, den självinsikten saknas hos vissa (nu pratar jag i allmänhet, inte om dig specifikt. Fast att döma av dina inlägg… ;) )

Men egentligen bryr jag mig inte så mycket när folk kommenterar vad jag äter, det är värre när de ska klanka ner på hur jag äter:

[video]
Påminner om ungarna vid frukosten.. ;):crysmile:

• Haha
Mikael_L
  • Laddar…
skoge skoge skrev:
[bild]

Okej,vem av er hempulare har kopplat detta?
Jag skulle ju inte erkänna varken vattnet, elen, kroken eller kaklingen, möjligtvis att jag kan hänga handduken lite dumt i bland.

F fribygg skrev:
Jag skulle ju inte erkänna varken vattnet, elen, kroken eller kaklingen, möjligtvis att jag kan hänga handduken lite dumt i bland.
Du förstår väl att du måste ta in professionell heminredare för att hänga upp handduken varje gång du duschat, det är inget för hempulare!

T Trunk skrev:
Sen när blev ett hailande i ungdomen något som klassas som ett lik i garderoben?

Det har aldrig varit ett lik i garderoben. Möjligen ett "skelett i garderoben", eller ett "lik i lasten".

https://sv.wikipedia.org/wiki/Lik_i_garderoben

• Gilla
  • Haha
Ingenjören och 3 till
  • Laddar…
T Trunk skrev:

[video]
Varför f*n skulle man ha hailat? Aldrig varit med om att någon gjort, på fyllan eller annars

T Trunk skrev:
Jag delar det jag kommer över eller/och tror triggar snöflingor = blir roligt.

Men här är en åt andra hållet då som jag fick söka fram

Gör din egna bättre kanske, prova där --> https://www.memecreator.org/meme/carnivore-omnivore-vegetarien-vegan/

4990647.jpg

• Haha
1
  • Laddar…
263633239_1744822799059623_3446875265944065446_n.jpg

• Gilla
  • Haha
rasse123 och 4 till
  • Laddar…
265073238_270066218325672_4345500935151117172_n.jpg

• Gilla
Sthlm1891
  • Laddar…
Överarbetat! Räcker att kalla allt för djurplågeri och förbjuda det därför! :geek:

• Haha
MrDizzy
  • Laddar…
En av barnens leksaksmat. :crysmile: Vad betyder ens detta? En leksakskartong för "Strawberry Delicacy Health" kex, hållen i en hand med suddig bakgrund.
Skapa konto
Närbild på leksaksmatförpackning med förvirrande engelsk text, suddig bakgrund med andra leksaker.
Skapa konto

• Haha
BengtH och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.