7 782 131 läst · 38 111 svar
7782k läst
38,1k svar
Humorhörnan ...
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
alltid säkerheten först..
Så efter att ha sett kudden som bärgarna på tv använder fick jag en briljant idé..
frugan har ju dessa installerade sedan årtionden
Sen när blev ett hailande i ungdomen något som klassas som ett lik i garderoben? Den som inte hailat någon gång under sitt liv kan ju ta och räckaskoge skrev:
Det roliga i det hela är ju snarare hur många omnivorer är tio gånger värre än nästintill alla veganer. Men men, den självinsikten saknas hos vissa (nu pratar jag i allmänhet, inte om dig specifikt. Fast att döma av dina inlägg… )Tokslut skrev:
Men egentligen bryr jag mig inte så mycket när folk kommenterar vad jag äter, det är värre när de ska klanka ner på hur jag äter:
Påminner om ungarna vid frukosten..T Trunk skrev:Sen när blev ett hailande i ungdomen något som klassas som ett lik i garderoben? Den som inte hailat någon gång under sitt liv kan ju ta och räckautupp armen lite.
Det roliga i det hela är ju snarare hur många omnivorer är tio gånger värre än nästintill alla veganer. Men men, den självinsikten saknas hos vissa (nu pratar jag i allmänhet, inte om dig specifikt. Fast att döma av dina inlägg… )
Men egentligen bryr jag mig inte så mycket när folk kommenterar vad jag äter, det är värre när de ska klanka ner på hur jag äter:
[video]
Medlem
· Västra Götaland
· 2 299 inlägg
T Trunk skrev:
Det har aldrig varit ett lik i garderoben. Möjligen ett "skelett i garderoben", eller ett "lik i lasten".
https://sv.wikipedia.org/wiki/Lik_i_garderoben
Varför f*n skulle man ha hailat? Aldrig varit med om att någon gjort, på fyllan eller annarsT Trunk skrev:Sen när blev ett hailande i ungdomen något som klassas som ett lik i garderoben? Den som inte hailat någon gång under sitt liv kan ju ta och räckautupp armen lite.
Det roliga i det hela är ju snarare hur många omnivorer är tio gånger värre än nästintill alla veganer. Men men, den självinsikten saknas hos vissa (nu pratar jag i allmänhet, inte om dig specifikt. Fast att döma av dina inlägg… )
[video]
Jag delar det jag kommer över eller/och tror triggar snöflingor = blir roligt.T Trunk skrev:
Men här är en åt andra hållet då som jag fick söka fram
Gör din egna bättre kanske, prova där --> https://www.memecreator.org/meme/carnivore-omnivore-vegetarien-vegan/