7 794 118 läst · 38 157 svar
7794k läst
38,2k svar
Humorhörnan ...
Det jag förväntar mig är inte en "CocaCola lastbil" så här års utan det skall vara en rejäl "Julmusttruck" och inget annat. Även om en paraply bil inte är fel, jo kanske lite då det just nu är snöskyfflar som gäller här i västsverige då väghållarna tycks sakna ett antal plogbilar. Det enda de verkar ha är bilar som sprider "saltsörja" och det är inte mycket att hänga i granen när det snöar och vinden driver på....M MrDizzy skrev:
Du vet vad Umbrella Corporation är för bolag och var det kommer ifrån??R roli skrev:Det jag förväntar mig är inte en "CocaCola lastbil" så här års utan det skall vara en rejäl "Julmusttruck" och inget annat. Även om en paraply bil inte är fel, jo kanske lite då det just nu är snöskyfflar som gäller här i västsverige då väghållarna tycks sakna ett antal plogbilar. Det enda de verkar ha är bilar som sprider "saltsörja" och det är inte mycket att hänga i granen när det snöar och vinden driver på....
Om inte, här är en ledtråd:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Bara det inte är påskmust. Hur tänkte de när etiketten blev till? Satt de i ett marknadsmöte och någon sade "We want a label with an underage girl riding a huge cock!"?R roli skrev:
Redigerat: