8 067 066 läst · 39 282 svar
8067k läst
39,3k svar
Humorhörnan ...
Medlem
· Västra Götaland
· 2 331 inlägg
Medlem
· Västra Götaland
· 2 331 inlägg
Att beställa tågbiljet från Stockholm till Glasgow är nog inte det enklaste, För skojs skull försökte jag ett tag om det gick öht, och det är inte lätt att hitta rätt resa.Tokslut skrev:
Man skulle nog kunna beställa en resa från Stockholm till Hamburg, från Hamburg till London och sedan från andra sidan London till Glasgow. Inget som man klarar på en dag och inte heller med möjlighet till nattåg där man behöver det.
Man får glädja sig att de i alla fall hade vettet att ta tåget från flygplatsen istället för taxin
Tro f-n att folk tar flyget om det ska ta över en dag att beställa en tågbiljett. Helt d-a oacceptabelt tycker jag!harry73 skrev:
Allvetare
· Västra götaland
· 9 375 inlägg
Tillbyggare sägs det
· Onsala
· 1 968 inlägg
Borde inte rätt resväg vara från Stockholm till Coquelles i Frankrike till Folkstone England och sedan vidare till Glasgow? Fast det kanske är svårt det också?harry73 skrev:Att beställa tågbiljet från Stockholm till Glasgow är nog inte det enklaste, För skojs skull försökte jag ett tag om det gick öht, och det är inte lätt att hitta rätt resa.
Man skulle nog kunna beställa en resa från Stockholm till Hamburg, från Hamburg till London och sedan från andra sidan London till Glasgow. Inget som man klarar på en dag och inte heller med möjlighet till nattåg där man behöver det.
Man får glädja sig att de i alla fall hade vettet att ta tåget från flygplatsen istället för taxin