Tror jag behöver en röd ring här... eller kanske en groda.
 
  • Gilla
Kurtivan och 1 till
  • Laddar…
H hyggabus skrev:
Tror jag behöver en röd ring här... eller kanske en groda.
Kan det vara att undervisning 2014 sägs resultera i graviditeter 2011?
 
H hyggabus skrev:
Tror jag behöver en röd ring här... eller kanske en groda.

Utdrag av en statistik- och policyrapport om undervisning i avhållsamhet i USA:s skolor, markerad med rött.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Stefan Bengtsson Stefan Bengtsson skrev:
Kan det vara att undervisning 2014 sägs resultera i graviditeter 2011?
??? Vi som är lite före vår tid ser inget kul i detta.
 
Alfredo Alfredo skrev:
??? Vi som är lite före vår tid ser inget kul i detta.
Inte vi andra heller. Om det stämmer kan det innebära stora bekymmer.
 
  • Gilla
hyggabus
  • Laddar…
Stefan Bengtsson Stefan Bengtsson skrev:
Inte vi andra heller. Om det stämmer kan det innebära stora bekymmer.
Ja, men det kan inte vara en slump att det är så :D
 
  • Gilla
hyggabus
  • Laddar…
harry73
Tokslut Tokslut skrev:
[bild]
Att beställa tågbiljet från Stockholm till Glasgow är nog inte det enklaste, För skojs skull försökte jag ett tag om det gick öht, och det är inte lätt att hitta rätt resa.
Man skulle nog kunna beställa en resa från Stockholm till Hamburg, från Hamburg till London och sedan från andra sidan London till Glasgow. Inget som man klarar på en dag och inte heller med möjlighet till nattåg där man behöver det.

Man får glädja sig att de i alla fall hade vettet att ta tåget från flygplatsen istället för taxin
 
Bilsätes och mittkonsolens mellanrum markerad som "den verkliga Bermuda-triangeln".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Cruzze och 18 till
  • Laddar…
harry73 harry73 skrev:
Man skulle nog kunna beställa en resa från Stockholm till Hamburg, från Hamburg till London och sedan från andra sidan London till Glasgow. Inget som man klarar på en dag
Tro f-n att folk tar flyget om det ska ta över en dag att beställa en tågbiljett. :surprised: Helt d-a oacceptabelt tycker jag! :mad:
 
  • Gilla
  • Haha
René W och 7 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Tro f-n att folk tar flyget om det ska ta över en dag att beställa en tågbiljett. :surprised: Helt d-a oacceptabelt tycker jag! :mad:
De kunde väl samåka i Teslan med Greta? :D
 
A
Svartvit ko som springer i en grön hage med andra kor i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
altaxis och 6 till
  • Laddar…
Humoristisk seriebild som skämtsamt föreställer en IKEA-chef som valts till statsminister och monterar sitt skåp.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
boschkenta och 12 till
  • Laddar…
harry73 harry73 skrev:
Att beställa tågbiljet från Stockholm till Glasgow är nog inte det enklaste, För skojs skull försökte jag ett tag om det gick öht, och det är inte lätt att hitta rätt resa.
Man skulle nog kunna beställa en resa från Stockholm till Hamburg, från Hamburg till London och sedan från andra sidan London till Glasgow. Inget som man klarar på en dag och inte heller med möjlighet till nattåg där man behöver det.

Man får glädja sig att de i alla fall hade vettet att ta tåget från flygplatsen istället för taxin
Borde inte rätt resväg vara från Stockholm till Coquelles i Frankrike till Folkstone England och sedan vidare till Glasgow? Fast det kanske är svårt det också?
 
hsd
Det är ju lika hoplöst att hitta resa inom Sverige
 
Bronken
hsd hsd skrev:
Det är ju lika hoplöst att hitta resa inom Sverige
Jo

Nyhetstext om att snabbtågsprojektet mellan Göteborg och Borås kan bli försenat.
 
  • Gilla
  • Haha
cpalm och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.