Maskintok skrev:
[bild]
Jag blev raderad, det var väl någon högerextremist som tog illa upp. Så jag svarar med en humorbild istället. Den skulle vara klickbar.
Illustration av en Shiba Inu-hund med solglasögon och texten "It's not funny anymore. Far-right extremists' use of humour" ovanför E.U.-figurer.

• Gilla
Fadai
  • Laddar…
T Trunk skrev:
Om inte det här är humor så vette tusan vad är. :p

[bild]
Klagar du på modereringen? Det är inte humor. Jag anmäler genast och går det vägen så är ju detta verkligen humor. :)

Skärmdump av Twitter-inlägg och svar med texten "We should just pin all the debt in the world to one guy and then kill him" och svar "I think you just invented Christianity".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Haha
Troberg och 4 till
  • Laddar…
Person som håller i en basebollträ med texten "Trygghet & Tradition, vi slår ett slag för vårt Sverige".

• Haha
  • Gilla
  • Älska
växelventil och 11 till
  • Laddar…
För att citera en svensk seriefigur
"Med ett sjysst järnrör slår världen med häpnad"

• Gilla
Alfredo
  • Laddar…
Tecknad figur med hammare och pratbubbla "Med ett schysst långrör slår man hela världen med häpnad
Skapa konto

• Gilla
Fadai och 4 till
  • Laddar…
richardtenggren
”Torkel i knipa” myntade väl annars ”…man vet aldrig när man kan behöva ett schysst järnrör” :)

• Gilla
MrJozk och 2 till
  • Laddar…
richardtenggren richardtenggren skrev:
”Torkel i knipa” myntade väl annars ”…man vet aldrig när man kan behöva ett schysst järnrör” :)
Tvungen att googla det
Är lite för gammal för att jag skulle veta vem Torkel är
Men är säker på att Pirinen var före med det uttrycket :cool:

Torkel sjöng även ”Fuck off and die, du är för ful för mig, och din morsa går för en hundring” :cool:

Det är Felix Herngren på sång :p

• Gilla
fremax och 2 till
  • Laddar…
A
GAPHALSARNA - KÖRA MINDRE BIL - SVENSKA NYHETER - YouTube

riktigt bra humor... :crysmile::crysmile:

• Gilla
  • Haha
Tokslut och 2 till
  • Laddar…
elpaco elpaco skrev:
Klagar du på modereringen? Det är inte humor. Jag anmäler genast och går det vägen så är ju detta verkligen humor. :)
;)

För den nyfikne så frågade jag i min kommentar vad det roliga var i ett visst inlägg från maskintok.

Alla som spenderat mer än två sekunder i denna tråd vet att tokslut gillar att spamma politiska kommentarer illa förklätt till skämt men även om jag sällan tycker att skämten är roliga så brukar jag kunna se vad poängen är. I det aktuella inlägget kan jag däremot inte se skämtet hur jag än försöker. Därav min frågan vad det roliga var.

Men men. Jag ska inte klaga antar jag, det är mest synd om moderatorerna om de ska gå igenom tråden och ta bort allt som är off topic. Snacka om otacksamt arbete. Jag tycker även synd om ägarna till byggahus.se om alla inlägg som är off topic eller bryter mot andra regler ska tas bort. Jag menar… det blir ju knappt några inlägg kvar.

Men jag är snäll jag, de här inlägget ska de slippa ta bort. Och ifall jag klampade på någons tår med mitt förra inlägg slänger jag in ett skämt som jag tror kan uppskattas av vissa. Ber om ursäkt ifall den redan varit uppe i tråden.

Illustration av ett skämt där en person uttrycker förvåning över könsantagande vid mottagande av ett "Glad Mors Dag"-kort.
Skapa konto

• Gilla
Fadai och 4 till
  • Laddar…
Det här är dock lite mer min humor :)

Fel: video- eller ljudfilen kunde inte läsas.

Illustration av två stickfigurer utan armar som bär ett skyltat objekt märkt "HEAVY".
Skapa konto

• Gilla
Hamre268 och 2 till
  • Laddar…
Skärmbild av telefonbok från Ketchum med inlägg relaterade till Batman och Adam West.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
Fotografen och 19 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.