8 064 899 läst · 39 277 svar
8065k läst
39,3k svar
Humorhörnan ...
elpaco skrev:
För den nyfikne så frågade jag i min kommentar vad det roliga var i ett visst inlägg från maskintok.
Alla som spenderat mer än två sekunder i denna tråd vet att tokslut gillar att spamma politiska kommentarer illa förklätt till skämt men även om jag sällan tycker att skämten är roliga så brukar jag kunna se vad poängen är. I det aktuella inlägget kan jag däremot inte se skämtet hur jag än försöker. Därav min frågan vad det roliga var.
Men men. Jag ska inte klaga antar jag, det är mest synd om moderatorerna om de ska gå igenom tråden och ta bort allt som är off topic. Snacka om otacksamt arbete. Jag tycker även synd om ägarna till byggahus.se om alla inlägg som är off topic eller bryter mot andra regler ska tas bort. Jag menar… det blir ju knappt några inlägg kvar.
Men jag är snäll jag, de här inlägget ska de slippa ta bort. Och ifall jag klampade på någons tår med mitt förra inlägg slänger jag in ett skämt som jag tror kan uppskattas av vissa. Ber om ursäkt ifall den redan varit uppe i tråden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder