7 792 990 läst · 38 153 svar
7793k läst
38,2k svar
Humorhörnan ...
Tillbyggare sägs det
· Onsala
· 1 935 inlägg
Medlem
· Västerbottens län
· 17 887 inlägg
Japp, en del skämtar, en del bedriver politik.T Trunk skrev:
De flesta har förvisso politiska preferenser, men försöker kanske att inte låta de skina igenom i ickepolitiska ämnen.
Och jag kan väl också säga som så, visade min kusin denna bild som är djupröd sosse (och t.o.m går i första-maj-tåg varje år) så skulle jag vika mig dubbel av skratt, när den kommer från tokslut (och jag därmed vet att det är en politisk inlaga) så är det rätt tveksamt att ge ett gilla!
[allvar/]
[humor]
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 590 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 590 inlägg
Har du förklarat för din kusin att han demonstrerar mot sitt eget styre då?Mikael_L skrev:Japp, en del skämtar, en del bedriver politik.
De flesta har förvisso politiska preferenser, men försöker kanske att inte låta de skina igenom i ickepolitiska ämnen.
Och jag kan väl också säga som så, visade min kusin denna bild som är djupröd sosse (och t.o.m går i första-maj-tåg varje år) så skulle jag vika mig dubbel av skratt, när den kommer från tokslut (och jag därmed vet att det är en politisk inlaga) så är det rätt tveksamt att ge ett gilla!
[allvar/]
[humor]
Jag tycker politisk satir kan vara roligt åt båda hållen, nej jag röstar inte på centerpartiet