7 795 861 läst · 38 163 svar
7796k läst
38,2k svar
Humorhörnan ...
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 12 793 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 12 793 inlägg
Jag sålde för många år sen en gammal bil för 1500 kr (bara det säger väl en hel del om skicket...) och skrev tydligt alla fel och brister jag kände till samt att bilen hade 1 månad kvar till körförbud om inte bristerna åtgärdades. Många hörde av sig och undrade om det var en bil i toppskick eller om den åtminstone var skattat och besiktigad ett år till...Dizzy84 skrev:Glömmer aldrig när jag sålde en gammal bil där det klart och tydligt framgick i annonsen att bagageluckans lås var trasigt och att det därför inte gick att öppna densamma.
Ett par timmar senare ringer en påtagligt stressad ung herre och säger att dom står på IKEAs parkering och undrar hur man öppnar bagaget!
Husägare
· Älvsborg
· 2 270 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 164 inlägg
En sådan där skulle jag behöva i mitt garage.Ramnemark skrev:
Min sambo skulle också behöva en sådan, i varje rum där hon vistas. I morse hittade jag min nyckelknippa i hennes handväska. Hade jag inte känt henne så hade det tagit längre tid att hitta den, men nu gick det på mindre än ett par minuter.
Husägare
· Älvsborg
· 2 270 inlägg
13th Marine skrev:
Bohemian Rhapsody är en låt av Quen och texten går bland annat.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
https://www.google.com/search?q=bohemian rhapsody lyrics&tbm=
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 164 inlägg
B
Blazermannen
Medlem
· Uppsala län
· 351 inlägg
Blazermannen
Medlem
- Uppsala län
- 351 inlägg
Känns igen - jag annonserade ut en bil för 1500, med förhoppningen att någon skulle komma och slå till för minst en tusing. På de få rader man hade i en gratisannons klämde jag in att den hade körförbud (fast det egentligen var någon vecka kvar till dess) och att den var lämplig reservdelsbil. Den första som ringde undrade ändå om den var fin, jag citerade då vad jag skrivit i annonsen och frågade om han trodde att en reservdelsbil för 1500 var fin, då fattade han.Fairlane skrev:Jag sålde för många år sen en gammal bil för 1500 kr (bara det säger väl en hel del om skicket...) och skrev tydligt alla fel och brister jag kände till samt att bilen hade 1 månad kvar till körförbud om inte bristerna åtgärdades. Många hörde av sig och undrade om det var en bil i toppskick eller om den åtminstone var skattat och besiktigad ett år till...
Men det slutade lyckligt, en spekulant med en likadan bil hörde av sig och han behövde en del som turligt nog inte var trasig på min bil, en av mycket få hela delar på den bilen. Han gav 1000, så jag var nöjd.
Redigerat: