7 794 429 läst · 38 159 svar
7794k läst
38,2k svar
Humorhörnan ...
Den där bilden är ganska rolig även utan texten. Står framför ett elskåp iförd skyddshjälm, skyddsglasögon, varselväst, fånigt leende och halvgummihandskar och håller en näbbtång lite lamt halvvägs in i kabelhärvan. Undrar var bilden kommer ifrån från början?S StenQL skrev:
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 161 inlägg
Jag skickade in en förfågan. Så får se om det blir affär, eller inte.Luddis_1 skrev:
Hejsan. Jag behöver gräva ur min källare, där det är låg takhöjd. Så frågan är: duger han till hårt arbete, eller börjar han fjolla till sig och kanske till och med klaga, efter några timmars lerbärande? Samt, kan han skickas som bussgods för att minska transportkostnaden? Kommer han isåfall "fulltankad" eller måste han gödas före ibruktagandet? Ingår klader och skor? Många frågor, men jag vill av naturliga skäl, inte köpa grisen i säcken. När det gäller priset. Är det en krona per kilo som gäller, eller är det förhandlingsbart vid snabb och problemfi affär? Välniga hälsningar, Staffan
Hur vet du att det är en kille?Staffan2000 skrev:Jag skickade in en förfågan. Så får se om det blir affär, eller inte.
Hejsan. Jag behöver gräva ur min källare, där det är låg takhöjd. Så frågan är: duger han till hårt arbete, eller börjar han fjolla till sig och kanske till och med klaga, efter några timmars lerbärande? Samt, kan han skickas som bussgods för att minska transportkostnaden? Kommer han isåfall "fulltankad" eller måste han gödas före ibruktagandet? Ingår klader och skor? Många frågor, men jag vill av naturliga skäl, inte köpa grisen i säcken. När det gäller priset. Är det en krona per kilo som gäller, eller är det förhandlingsbart vid snabb och problemfi affär? Välniga hälsningar, Staffan
Annonsen är borta. Vad kom ni överens om gällande pris och leverans?Staffan2000 skrev:Jag skickade in en förfågan. Så får se om det blir affär, eller inte.