G
En man kommer in i affären och vill köpa tamponger till frun.
-Längst in,säger expediten.
Han går bort till hyllan där dom finns. Minuter senare kommer han tillbaka med en stor påse bomull och vill betala. Expediten frågande? -Jag trodde du var här för att köpa tamponger till din fru?
Mannen svarar. -Det är så här, igår bad jag min fru köpa en limpa cigaretter,hon kom hem med ett paket tobak och ett paket filter. Så jag tänkte, måste jag rulla mina, ska fanimej hon också få göra det!
 
Men Lilla Vännen. Har någon ställt din mjölkskål på andra sidan en skitjobbig labyrint? Låt mig visa dig vägen. Enkel lösning ritad på labyrint med startpunkt som en katt och en målgång markerad som en skål.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
neutronen och 4 till
  • Laddar…
M
Illustration som jämför "COVID på barer och restauranger" som aggressivt virus, med "COVID på bussar och i Gekås" som glatt virus.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Jonasdzm och 5 till
  • Laddar…
G GargamelSE skrev:
[bild]
Den tog en stund:crysmile:
 
  • Haha
  • Gilla
GargamelSE och 1 till
  • Laddar…
Komisk bild av två delar, övre med par som kysser och text "mmm... show me what you can do with your fingers...", nedre delen visar man som gör glasögon med händerna.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
neutronen
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
@mangeroffe: Ska vi se om vi kan få tillbaka Arthur Ringart?
Haha, det var verkligen en plåga med honom i studion!
Alltid gillat Janne och Eje, deras samspel är också en form av ofrivillig komik ;)
 
M mangeroffe skrev:
Haha, det var verkligen en plåga med honom i studion!
Alltid gillat Janne och Eje, deras samspel är också en form av ofrivillig komik ;)
Kanske var ett tag sedan du tittade? :thinking: Eftersom Eje inte längre är med och kommenterar F1. ;)
 
  • Gilla
mangeroffe
  • Laddar…
Person håller upp en protestskylt med texten "STOP KILLING BUFFALO FOR THEIR WINGS" på en demonstration.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Tokslut och 7 till
  • Laddar…
R roli skrev:
Kanske var ett tag sedan du tittade? :thinking: Eftersom Eje inte längre är med och kommenterar F1. ;)
Stämmer, det var alltför längesedan. Har inte Viasat tyvärr, men däremot två småbarn. Söndagarna reserverade åt annat nuförtiden :sweat:
 
  • Gilla
johel572
  • Laddar…
Träbro med skylt "NO FISHING OR DIVING FROM BRIDGE" i torr landsbygdsmiljö utan synligt vatten.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
johel572 och 3 till
  • Laddar…
Dagens bästa (jag tyckte den var mycket fyndig, oavsett tragiken över skitcoronan)

Textmem om att de sju dvärgarna bara får träffas sex i taget, en är inte Glader.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Maria T och 7 till
  • Laddar…
G
 
  • Gilla
  • Haha
johel572 och 6 till
  • Laddar…
G
 
  • Wow
  • Gilla
Tokslut och 1 till
  • Laddar…
G
 
  • Gilla
  • Haha
Tokslut och 2 till
  • Laddar…
G
 
  • Haha
  • Gilla
  • Ledsen
Putte G... och 10 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.