16 142 läst · 37 svar
16k läst
37 svar
Hultafors nya snickarpenna!
Medlem
· Sverige
· 5 284 inlägg
Jag tycker Byggmax plast-stiftpenna med fyrkantiga stift funkar fint. Kostar en tia. Men jag är inget proffs bara en glad amatör.
Redigerat:
Ja Byggmax byggpennor är nice, tråkigt nog går de inte att fylla på, men visst de e billiga.
Jag har tittat lite på Faber-Castell TK 4600 2mm med inbyggd vässare, men har man bara en så är väll risken stor att man blir av med den precis som med tumstockarna
Jag har tittat lite på Faber-Castell TK 4600 2mm med inbyggd vässare, men har man bara en så är väll risken stor att man blir av med den precis som med tumstockarna
Hoppas min pica penna inte ser den här tråden, för den här funkat utmärkt i flera år. Har använt den i flitigt, och inte alls varit rädd om den.
Men har sneglat flera gånger på den nyare pica pennan bara för att, men kanske man ska hålla kvar i gamla Bettan bara för att.
Men har sneglat flera gånger på den nyare pica pennan bara för att, men kanske man ska hålla kvar i gamla Bettan bara för att.
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 590 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 590 inlägg
Den nya Pican funkar ju bra, nu kanske jag ”arbetar” i snällare miljö också mot för tidigare, då vi nu renoverar insidan.
Men en traditionell 0,9-stiftpenna känns som min favorit, Staedtler Mars Micro i mitt fall.
Men en traditionell 0,9-stiftpenna känns som min favorit, Staedtler Mars Micro i mitt fall.
Hur var den Staedtler 2mm som du fick hem? Använder inte den längre?richardtenggren skrev:
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 590 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 590 inlägg
Jag kör fortfarande på Faber Castell TK 4600, samma penna som förra året. Varken tappad eller gått sönder... Än så länge den bästa snickarpennan jag haft! Den känns dessutom bra att faktiskt skriva nått med jämfört med andra snickarpennor.
Produkter som diskuteras i tråden