M MetteKson skrev:
Gör det vetja. Jag frågar för att tillgänglighetskraven stramades åt rejält vid den lagändringen och det kanske inte behandlades på samma sätt i förra lovet.
vi har enbart skickat en situationsplan men ja, det är absolut något vi ska kolla på, tack för tipset :)

A AnnaAnka skrev:
vi har enbart skickat en situationsplan men ja, det är absolut något vi ska kolla på, tack för tipset :)
Jag tänkte på tillgängligheten på fastigheten i detta skede, det som er handläggare kommenterat.

M MetteKson skrev:
Jag tänkte på tillgängligheten på fastigheten i detta skede, det som er handläggare kommenterat.
jag tror att höjdskillnaden är räknad på huvudvägen som ej är ritat i lila på första ritningen i inlägget, annars får jag ju spränga hela berget.

A AnnaAnka skrev:
jag tror att höjdskillnaden är räknad på huvudvägen som ej är ritat i lila på första ritningen i inlägget, annars får jag ju spränga hela berget.
Ja, referenspunkten är ju utsatt i T-korsningen.

• Gilla
MetteKson
  • Laddar…
A AnnaAnka skrev:
Vilken nivå kommer +FG i husen ligga på i förhållande till nya vägen? Även om den skillnaden är godtagbar ur tillgänglighetssynpunkt anmärkte handläggaren även på höjden i förhållande till omgivande bebyggelse vilket ni också måste tänka på.

Vägen ligger på 50, FG kommer ligga på runt 49

A AnnaAnka skrev:
Vägen ligger på 50, FG kommer ligga på runt 49
I hänger jag inte riktigt med på vilka mått du anger?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.