Packepk #16 Medlem · 20 inlägg 27 jul 2019 00:27 Packepk Medlem 20 inlägg 27 jul 2019 00:27 #16 A A.G skrev: Tror att det blir bättre att skruv/limma en plyfa. Okej, ska jag kapa ur plyfan på samma sätt som regeln är urkapad? För jag har ingen möjlighet att lossa avloppsröret.
A A.G skrev: Tror att det blir bättre att skruv/limma en plyfa. Okej, ska jag kapa ur plyfan på samma sätt som regeln är urkapad? För jag har ingen möjlighet att lossa avloppsröret.
A A.G #17 Medlem · 576 inlägg 27 jul 2019 08:11 A.G Medlem 576 inlägg 27 jul 2019 08:11 #17 Packepk skrev: Okej, ska jag kapa ur plyfan på samma sätt som regeln är urkapad? För jag har ingen möjlighet att lossa avloppsröret. Om möjligt, tajt mot röret. Vänd den upp å ned så att det balken blir ”hel”. Minst en på var sida. Plyfan kan även sticka ned nedanför golvbjälkarna.
Packepk skrev: Okej, ska jag kapa ur plyfan på samma sätt som regeln är urkapad? För jag har ingen möjlighet att lossa avloppsröret. Om möjligt, tajt mot röret. Vänd den upp å ned så att det balken blir ”hel”. Minst en på var sida. Plyfan kan även sticka ned nedanför golvbjälkarna.