ok är just nu i karlshamn sölvesborg så få bli på beijer eller woddy 319 jävla priser dom tar..
fundera på köpa denna.. men ha alltid blivit mörk med tiden vilken olja man än har känns de som

den är vattelöslig ?

gasto skrev:
den är vattelöslig ?
Innan den torkat, ja!

gasto skrev:
ok är just nu i karlshamn sölvesborg så få bli på beijer eller woddy 319 jävla priser dom tar..
fundera på köpa denna.. men ha alltid blivit mörk med tiden vilken olja man än har känns de som
Kolla med Eko i fjälkinge, jag har köpt den där för 179 tidigare men har ingen aaaaaning vad dom tar idag.

Jag har i princip alltid fått mörk trall tidigare med lacknafta baserade oljor men som sagt, denna har funkat över förväntan.

oki har du nån bild på ditt... men du ha inte lika ljust som mitt utan nån behandling ?

Slipade ner mitt golv för nåra veckor sen,har oljat det med herdins teakolja 3ggr.

• rsz_img_1701.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
gasto skrev:
oki har du nån bild på ditt... men du ha inte lika ljust som mitt utan nån behandling ?
Så här ser det ut, har lagt en relativt nytryckt bräda som referens

5760fbd4-0f74-ba9f.jpg

ser ju bra ut.. skulle idag köpa oljan då sa säljaren att det har kommit en ny cuprinol trädäck plus som skulle vara grym. mera uv skydd i den plus att man olja den var fjärde år istället.. bra i test oxå.. så köper no den kommer nästa vecka.. 500 för 5 liter

G gasto skrev:
Har du provat med olivolja? Finns numera på 4L dunk a´ 250:-. En dunk per 6 kvm, och jäklar vad altanen påminner om Grekland efteråt. När det torkat in och doften försvunnit (efter ca. 3 månader) kan man vaxa ytan med något hårdvax, typ. När detta är avklarat har snön kommit!

• Haha
Atlaz
  • Laddar…
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.