Misstänker att det finns under plåten längst ner. Har likadana här hemma och den ena har börjat samla på sig is i frys-delen. Den ska ju avfrosta själv och leda ut fukten där bak. Tydligen kan det sätta igen med åren och behöva rensas. Så någonstans finns det en väg ut som behöver hittas. Så om du hittar det så skriv gärna här! Ska ge mig på det själv också, vilken månad som helst nu snart...
 
  • Gilla
Johan Andersson8057
  • Laddar…
Johan Andersson8057 Johan Andersson8057 skrev:
Tack så jättemycket för din tid, jätte uppskattat! Ha en fortsatt trevlig helg 😍
Detsamma och lycka till!
 
A
Johan Andersson8057 Johan Andersson8057 skrev:
Precis bytt golv och får besök av min kusin som berättar att han också nyligen va tvungen o byta golv i köket efter att hans kylskåp hade läckt ut vatten så han menade på hur viktigt det är o rensa avrinningshålet men jag hittar inte de i min kyl o frys.. googlat runt en del men förgäves.

Snälla hjälp 😇
Sitter i frydelen som de flesta samsung
 
electroluxaren skrev:
Sitter i frydelen som de flesta samsung
Min frys del ser ut såhär bakom lådorna
 
  • Inuti ett tomt, öppet kylskåp eller frys med hyllfästen, tomma sidofack och kondens.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Tror man tar två skruv här och snäpper loss bakstycket sen. Gissar att avrinningen är där bakom
 
A
Johan Andersson8057 Johan Andersson8057 skrev:
Min frys del ser ut såhär bakom lådorna
ta bort det halvtransparenta och det gula bakom så ser du
 
Johan Andersson8057 Johan Andersson8057 skrev:
Precis bytt golv och får besök av min kusin som berättar att han också nyligen va tvungen o byta golv i köket efter att hans kylskåp hade läckt ut vatten så han menade på hur viktigt det är o rensa avrinningshålet men jag hittar inte de i min kyl o frys.. googlat runt en del men förgäves.

Snälla hjälp 😇
Jag har det problemet nu med liknande skåp. Kom du till klarhet med hur man gör för att rensa? 🙂
 
A AgJo123 skrev:
Jag har det problemet nu med liknande skåp. Kom du till klarhet med hur man gör för att rensa? 🙂
gå in från baksidan och leta efter slangen som kommer ner
 
  • Gilla
AgJo123
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.