Till FredrikB:

Kul att se att någon mer än vi har brun fondvägg i ett sovrum, jag förmodar att det är det! Det är så snyggt!
 
[quote author=Jarppan link=board=Ovrigt;num=1042751132;start=420#431 date=06/20/04 kl 14:57:29]Två veckors bilder finns nu att beskåda. Betongen till plattan kommer imorgon Måndag, och huset på torsdag..
Lite tight mellan färdig platta och husleverans men enligt många proffs ingen fara..

Lite tajt tycker du... hör på detta då vår platta blev färdig ca 21.30 och huset kom dagen därpå kl 7.00. Det kallar jag tajt ;D
 
Charisma, Jani och Lisa. Tack för de orden  ::)

Tack Millface, vi ÄR kalasnöjda men så här i efterhand fattar vi bara inte hur vi gjorde det med nyfödda tvillingar, en son på 2 år och husbygge på andra sidan Sthlm... ::)

Pengarna vi avsatte till möbler gick till bervärme och uppgraderingar så den som vill får gärna donera sina gamla rangliga IKEA bokhyllor och söliga soffor :surprised:
 
FredrikB:

Ett hus precis i min smak!
 
Hammarn skrev:
Mycket arbete som egentligen inte syns då det ser så naturligt ut när allt är på plats.
Där tycker jag du har helt fel........ det är först när det ser ut så där som det verkligen syns att det är mycket arbete ;)  
Mycket snyggt och välgjort, ska det målas nu eller behåller ni dem "naturella"?

MVH/Christina.

 
Ääääääntligen....

är ovanvåningen nästan klar.

Efter mycket om och men har vi nu fått våra älskade spotar installerade. ;D

I tisdags invigde vi jaccuzin...
 
Ja då har det hänt lite ute på Hagalund. Sidan uppdaterad med bilder.
http://www.hagalund.tk

//Jarppan :)
 
jureit skrev:
Då är en del uppdaterat. Närmare info finns på startsidan. [länk]
Jaa, jösses...... man blir lika imponerad varje gång man tittar på Er hemsida, vilket helt otroligt arbete :surprised: ni lägger ner och vad fint det blir :D

//Christina.
 
Millface...

Jag gillar er biltapet :D. Vem tillverkar den?
Även resten av huset är toppen.
Längtar så tills vi ska flytta.

 
Tackar tackar ;D

Biltapeten köpte vi i en färgaffär.

Vet inte vem tillverkaren är men den heter Cars and Cangaroos.

Fråga i er färgaffär så kan de säkert leta upp tillverkaren.

Annars är vi nöjda med huset nu när det är färdigt.

När flyttar ni och vilket hus har ni byggt?

/Camilla
 
Har uppdaterat med bilder på de numera uppsatta köksluckorna och lite fönster och foder och sånt. Ja ni ser själv. Allt ligger i "under renoveringen"

Vi närmar oss sakta med säkert målet: Att få köket klart och riva tag i badrumsprojektet! Nån med lite pengar över att finansiera det hela? ;)

Välkommen in och kika iallafall!

www.anna.just.nu
 
Tack för svaret om tapeten.

Vi flyttar i september. Det blir ett Hjältevadshus modell Rosen. Det ska bli så spännande. :D

Tur att man har semestern att se fram emot annars hade väntan varit sååååååå lång ;D.

/Syster Yster
 
Hammarn skrev:
Äntligen klar med fönstren på insidan! Mycket arbete som egentligen inte syns då det ser så naturligt ut när allt är på plats.
Hittas på hemsidan, bilder, smått&gott Foder och salningar. Även dagboken är (lite) uppdaterad.  :)
Vad fint det blir !
Och vilken fantastisk tomt ni verkar ha !

Mvh Kicki
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.