465 läst · 21 svar
465 läst
21 svar
Handla på nätet eller åka till berörda butik ?
Där jag tänkte handla idag 395 :- skattade riksdaler 🙂spikplanka skrev:
Upphör imorgon ....
65 mm mellan skruvar = optimalt för mig .
Redigerat:
Uppfödd med hårdtvål , svårt att vänja mig av med det otyget . Tom. svårt att hitta en vanlig tvålkopp till handfatet idag 🙄S sjoelund skrev:
Billighetshus som dollarstore, ÖoB etc.. säljer sådant ibland.Tomture61 skrev:
T,om COOP har en tendens att behålla gamla typer av produkter.
3D skrivare är också en möjlighet. PLA tål egentligen inte fukt men det tar tid innan den bryts ner.
Ganska många av de butikerna är samma företag (tyvärr inte så bra kundtjänst om du behöver utnyttja garantier eller vill ha hem varorna i rimlig tid om de är restade)... https://www.wearebhg.com/brands/spikplanka skrev:
Redigerat:
Sist jag behövde en tvålkopp så blev det Ebay från Kina , tvålkopp i bambu .spikplanka skrev:
Försökt hitta i plast med sugploppar undertill 🤔 nää
Här är en till:
tapwell-polska.pl: TA126 Accessory - Brushed Nickel - Szczotkowany Nikiel
313,40 PLN (Zloty) = cirka 840 SEK
Alternativt så påbörjar man returen med en anmälan till ARN och tingsrätten på gång. Det lär väcka liv i dom
tapwell-polska.pl: TA126 Accessory - Brushed Nickel - Szczotkowany Nikiel
313,40 PLN (Zloty) = cirka 840 SEK
Sådant är alltid ett problem. Dock brukar.. fördelen vara låga priser så att man kan köpa en till istället..S sjoelund skrev:
Alternativt så påbörjar man returen med en anmälan till ARN och tingsrätten på gång. Det lär väcka liv i dom
Du behöver inte gå till ARN om du handlar på kreditkortet (om felet visar sig tidigt). Det är ett måste med BHG, eBay och AliExpress...spikplanka skrev:
Edit: och jag tror inte de bryr sig om ARN för de finns redan med på svarta listan
Liknande trådar
-
Ytbehandla jalusi - några erfarenheter eller smarta råd?
Möbelsnickeri -
Hur behandlar jag teak-bord (slipa och/eller olja)?
Möbelsnickeri -
Kan man lägga golv på ny slipat betongplatta eller måste man behandla först ?
Kök -
Handlat på auktionssida på nätet. Frakt ingå eller inte?
Juridik -
Handla byggvaror på nätet eller i butik?
Artikelkommentarer