22 047 läst · 17 svar
22k läst
17 svar
Grythyttan 9A Bord -Brädmått?
Har tittat på mitt bord nu. Mycket slitet men orginal bordsskiva med "Grythyttan"-skylt.
Bordet är målat flera gånger samt skruvat och spikat i flera omgångar, typ 30 år sedan innan jag fick det med huset jag köpte. Det verkar finnas många olika modeller av A9 och just den här är 1000mm i diameter och har anordning för parasoll.
Bordet är målat flera gånger samt skruvat och spikat i flera omgångar, typ 30 år sedan innan jag fick det med huset jag köpte. Det verkar finnas många olika modeller av A9 och just den här är 1000mm i diameter och har anordning för parasoll.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Tusen tack för att du delar med dig! Det är samma stativ som vi har. Nu ska här renoverasP Pucco skrev:Har tittat på mitt bord nu. Mycket slitet men orginal bordsskiva med "Grythyttan"-skylt.
[bild] [bild]
Delar med mig av ett tips. Om man har möbler som man tror kan vara grythyttan men inte vet säkert, har Grythyttan en tjänst där du kan skicka in bilder för bedömning. De är generösa med info och visar det sig att möblerna är äkta men saknar de snå metallskyltarna kan man beställa nya. Perfekt om man själv vill renovera träet och inte köpa de färdiga träkiten.