Status
Inte öppen för fler kommentarer.
Men snälla ni: Vi har ju ärendet igång. Felet kommer att rättas till. Vad mer kan ni begära? Dock är vi beroende av att ett UE (elektriker) åker till den drabbade och fixar.

Jag återkommer med besked när ärendet är till rättat!
På återhörande.


Magnus Brusefält
Myresjöhus marknadsavdelning
 
Myresjohus skrev:
Men snälla ni: Vi har ju ärendet igång. Felet kommer att rättas till. Vad mer kan ni begära? Dock är vi beroende av att ett UE (elektriker) åker till den drabbade och fixar.

Jag återkommer med besked när ärendet är till rättat!
På återhörande.


Magnus Brusefält
Myresjöhus marknadsavdelning
Kan inte låta bli.

PRIORITERINGAR! Om era UE inte har tid eller är kapabla att lösa problemet, leta då reda på någon annan.

Just nu är jag otroligt glad att jag ratade er när jag byggde, även om det hade varit en annan el-UE. Problem får man alltid, det handlar hur man löser det........
 
Nu tror jag inte att vi kommer längre i den här diskussionen, som inte borde ha ägt rum alls enligt reglerna för Fråga tillverkaren. Jag stänger tråden och önskar att Myresjöhus eller trådstartaren meddelar här när ärendet fortskrider.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.