2 187 läst · 20 svar
2k läst
20 svar
Gratis mottagare till Bosch...
Allvetare
· Västra götaland
· 9 172 inlägg
Här är en jämförelse... Spelar väl ingen större roll när man använder det kanske, men det ger ju inget förtroende direkt....K Kane skrev:
Allvetare
· Västra götaland
· 9 172 inlägg
Om du vevar ut ovandelen maximalt hur rapplig är då toppen med en rätt tung laser monterad? Det skall ju inte svaja för vind eller för att man går förbi. Vad jag sett i kommentarerna på Amazon så är jag inte så imponerad av BT250.Dan_Johansson skrev:
Allvetare
· Västra götaland
· 9 172 inlägg
Jag vet inte, jag har faktiskt inte använt stativet... Jag köpte ett Laserliner Teleskopstativ (https://www.proffsmagasinet.se/lase...sT4aQgzxR8qIA32tlhXvBMyWGgJQTX4YaAqAaEALw_wcB) innan jag visste att man kunde få ett BT250 på köpet....mnils skrev:
Jag har till slut också lyckats, efter att ha fått rådet i en annan tråd att testa mobilappen och där funkade det. Efter en googlande ser jag att det är en hel del som just nu inte kan slutföra sin personliga profil som krävs för att nyttja erbjudandet. Har man gjort det tidigare funkar det som det ska och man kan registrera prylen och få julklappen både i telefon och på dator.K Kane skrev:
Liknande trådar
-
100ton matjord ovarpad, 50ton Schaktmassor i Vellinge hämtas gratis om någon är i behov till kommande projekt
Fyllnadsmassor -
Gratis tjänst för att göra beräkningar till bygget
Byggmaterial & Byggteknik -
Tomter till salu i Sveriges kommuner - vissa är gratis
Artikelkommentarer -
Gratis värmetillskott från solen
Värme allmänt -
Ordentlig verktygslåda, möjlighet till gratis - söder om Stockholm
Säljes, Uthyres & Skänkes