Tack, men det är nog lugnt. Den syns inte så mycket om man inte står och glor upp mot taket, så bara jag får fast nätet lite mer diskret ska det nog se bra ut! Eller skulle plåten vara bättre på nåt annat vis också?E epw skrev:
En sista fråga bara! Jag har tagit bort den översta panelbrädan och tryckt in en bit läkt (hittade lite i ett hörn). Imorgon åker jag in till stan och köper insektsnät och spikar på. Kan det sen se ut så här i några veckor, tills jag spikar på en ny panelbräda framför isoleringen? Eller är isoleringen blottad för mycket för det? Det är ca nio centimeter med blottad isolering nu. Om några veckor kan jag nämligen låna en bil, vilket gör besök på brädgården enklare. Men om det kniper kan jag ta några panelbrädor på cykeln
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Ja det är väl under takdprånget? Det värsta som kan hända är att det kommer någon fågel och lånar lite isolering till sitt bo.smh skrev:En sista fråga bara! Jag har tagit bort den översta panelbrädan och tryckt in en bit läkt (hittade lite i ett hörn). Imorgon åker jag in till stan och köper insektsnät och spikar på. Kan det sen se ut så här i några veckor, tills jag spikar på en ny panelbräda framför isoleringen? Eller är isoleringen blottad för mycket för det? Det är ca nio centimeter med blottad isolering nu. Om några veckor kan jag nämligen låna en bil, vilket gör besök på brädgården enklare. Men om det kniper kan jag ta några panelbrädor på cykeln
[bild]
Produkter som diskuteras i tråden