MathiasS skrev:
JoGi skrev:
Ledsen att behöva göra er besvikna...
Klippt ur regeringens förslag.
De åtgärder som föreslås innebär att en husägare får en skattereduktion om han/hon installerar ett biobränsleeldat uppvärmningssystem i ett nyproducerat småhus eller installerar energieffektiva fönster i ett befintligt småhus. En förutsättning är att installationen görs i ägarens permanentbostad.
...och?? Jag påbörjar installationen den 1:a och avslutar den 2:a... Jag får skattereduktion, eller? Mitt hus är befintligt (men blir just nu lite större...)BoByggarn skrev:Ledsen att behöva göra er besvikna...
Klippt ur regeringens förslag.
De åtgärder som föreslås innebär att en husägare får en skattereduktion om han/hon installerar ett biobränsleeldat uppvärmningssystem i ett nyproducerat småhus eller installerar energieffektiva fönster i ett befintligt småhus. En förutsättning är att installationen görs i ägarens permanentbostad.
Todiloo... JoGi
;D
får väl köpa fönster av varandra då efter trettonhelgen när vi kastat ut granen och fönstren med dem ?
Men återinstallationen får väl ställas i paritet till vad man får i bidrag ??
Eller är det kanske så att snålheten bedrar visheten?
Helena med
Sverige Stugans levererade 2-glasfönster
istället för utlovade 3-glasfönster
får väl köpa fönster av varandra då efter trettonhelgen när vi kastat ut granen och fönstren med dem ?
Men återinstallationen får väl ställas i paritet till vad man får i bidrag ??
Eller är det kanske så att snålheten bedrar visheten?
Helena med
Sverige Stugans levererade 2-glasfönster
istället för utlovade 3-glasfönster
Liknande trådar
-
Guide: Robotgräsklipparna utan slinga - nyheter 2024
Artikelkommentarer -
Vad är detta? Märklig balkonglåda på 70-talshus
Arkitekter, Arkitektritat & Extern design -
Kan man byta ut färgglada glödlampor i ljusslinga mot LED?
Belysning -
Pax eller suglåda för att bättra självdrag?
Ventilation -
Goda nyheter för planeten - ozonlagret återhämtar sig
Bloggkommentarer