9 340 lĂ€st · 24 svar
9k lÀst
24 svar
GĂ„rdsmakeover!Det eskalerade lite..đ Altan/Gabioner/Uterum var tanken
Alltid lika imponerad đ. SĂ€ger bara WOW. Det ska bli sĂ„ otroligt spĂ€nnande att se nĂ€sta Ă„r(?) nĂ€r det kanske börjar nĂ€rma sig slutet. Om slutet nĂ„gonsin kommer hahaha. Bor man i hus Ă€r man aldrig sysslolös men du tar det till en helt annan nivĂ„ đ
HusÀgare
· SmĂ„lĂ€ndska höglandet
· 4 122 inlĂ€gg
4774 skrev:
Kul att ni gillar detta lite halvgalna projekt! đ Ja de blir nog mer klart nĂ€sta Ă„r.. kom en del snö i onsdags.. sĂ„ de börjar snart vara svĂ„rt att fĂ„ gjort nĂ„ vettigt..sĂ„ dĂ„ fĂ„r de gĂ„ i ide till vĂ„ren! đ Men jag kommer kĂ€mpa pĂ„ iaf sĂ„lĂ€nge de gĂ„r.. fĂ„r se hur denna vinter artar sig. Har iaf börjar riva lite form och fyllt upp nĂ„gra burar med sten..Ă€r kul Ă„ se nu nĂ€r de börjar synas hur de kommer bli nĂ€r de Ă€r klart!đSĂ„gspĂ„nPappspikEternit skrev:
Stod Ă„ kĂ€mpade i spöregn imorse för Ă„ komma nĂ„n vart, dĂ„ jag gick Ă„ lova komma med pĂ„ en Stockholmsweekend med en vĂ€n.. sĂ„ blir lite stiltje till pĂ„ söndag igenđ men de kan vara skönt komma bort Ă„ slĂ€ppa de en liten stund med.. đđșđ»
Men hĂ€r kommer iaf lite mer bilder ..hĂ„ll till godo! đ
Tror att en weekend i stan Ă€r precis vad du behöver. Glömma allt för stunden och bara fĂ„ fylla hjĂ€rnan med ny intryck. Förhoppningsvis bjuder hon dig pĂ„ en underbar helg sĂ„ som bara hon kan đâ„ïž
'Hon Ă€r vad vi infödda sĂ€ger och alltid, iaf 9 generationer innan jag föddes, har sagt. VĂ„r vackra stolta huvudstad Ă€r en kvinna Hahaha đ
'Hon Ă€r vad vi infödda sĂ€ger och alltid, iaf 9 generationer innan jag föddes, har sagt. VĂ„r vackra stolta huvudstad Ă€r en kvinna Hahaha đ
Hur mycket isolering har du i husets tak, vÀggar och golv ?
Hur vÀrmer du upp?
Hur vÀrmer du upp?
Halloj dags för en liten uppdatering igen! helgen i Stockholm förflöt utan alltför mkt krusiduller.var skönt att ta ett litet break för en stund .đ Har inte varit sysslolös efterĂ„t heller har pĂ„börjat Ă„ göra bron och en del av altanen för att slippa gĂ„ in i huset via trappstegenđ
đ har Ă€ven börjat göra nedre raden med gabioner pĂ„ gĂ„rden för att fĂ„ tömt lite av alla stenhögar inför vintern.. underlĂ€tta snöröjning mm...
Vart ju lite hastigt Ă„ plötsligt med en bastu efter en liten bytesaffĂ€rđ đ sĂ„ har gjort en grund för den, Ă„ lyftat hem den. SĂ„ den Ă€r nu pĂ„ plats! đđȘđ Ăppnade Ă€ven en liten sektion i gabionerna för att kunna gĂ„ frĂ„n altanen dit
Vart ju lite hastigt Ă„ plötsligt med en bastu efter en liten bytesaffĂ€rđ đ sĂ„ har gjort en grund för den, Ă„ lyftat hem den. SĂ„ den Ă€r nu pĂ„ plats! đđȘđ Ăppnade Ă€ven en liten sektion i gabionerna för att kunna gĂ„ frĂ„n altanen dit
Redigerat:
Kul att höra .ja verkligen!4774 skrev:
Klart?! đ đ Hujja!!du skulle bara veta vad som finurlas uti för idĂ©er pĂ„ hjĂ€rnkontoret hĂ€r! đ đP pmd skrev:
Har mÄnga,mÄÄÄÄnga ideer som vÀntar pÄ att fÄ komma lÀngre Àn ritbordet.. men de som Àr nÀrmast tillhand efter detta Àr nog en liten takhöjning, göra ett halvt plan ev 3/4 till för att fÄ mer lite mer utrymme dÄ huset just nu Àr pÄ bara 80kvm.
Men nu Àr de liksom lite stiltje hÀr ute pÄ gÄrden iomed vintern, men hÄller pÄ som bÀst att renovera toaletten/badrummet.. sÄ nu Àr de flytat Ä spacklat Ä vÀntar pÄ att sÀtta in tÀtskicktet samt kakel Ä klinkers
Har dock inte bestÀmt mig riktigt för vad jag ska ha.. men kommer bestÀllas snart
Sen blir de sovrummet, lÀgger dÀr en bilad timmerpanel bakom sÀngaveln. à dÀr blir de tapetsera om och vinylklickgolv
HusÀgare
· SmĂ„lĂ€ndska höglandet
· 4 122 inlĂ€gg
Kör hÄrt! God Jul!
Produkter som diskuteras i trÄden