Vi tillåter inte att man laddar upp bilder till Tapatalks hemsida av den enkla anledningen att det då finns en risk att bilderna försvinner den dag vi inte längre samarbetar med Tapatalk. Välj Attachment istället för Tapatalk för att ladda upp bilder via Tapatalk.

Per Eskilsson skrev:
Vi tillåter inte att man laddar upp bilder till Tapatalks hemsida av den enkla anledningen att det då finns en risk att bilderna försvinner den dag vi inte längre samarbetar med Tapatalk. Välj Attachment istället för Tapatalk för att ladda upp bilder via Tapatalk.
Japp, så mycket förstod jag med, men då är det samma beteende i bägge versionerna av tapatalk. Man behöver inte betalversionen för att lägga upp bilder?

Hur är det med det andra, kan man lägga upp bilder i en redan publicerat (eget) inlägg som man redigerar i er egen, det som tydligen inte funkar här. Har för mig att det borde funka/har funkat tidigare?

Per Eskilsson skrev:
FredrikR, använder du en iPhone eller en Android? Om iPhone, har du testat klicka på de tre prickarna längst ned i högra hörnet när du är inne i svarsformuläret?

PS. Tapatalk ID tror jag inte hjälper dig på något sätt.
Android.

Hmm testar bifoga en bild på vår familjemedlem som inte bidrar så mycket till byggandet.. :)

• uploadfromtaptalk1381749885373.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
FredrikR skrev:
Android.

Hmm testar bifoga en bild på vår familjemedlem som inte bidrar så mycket till byggandet.. :)
Hmmm de va väl j_vla märkligt, väljer jag ladda upp som bild krävs tapatalk id, men väljer jag attachment funkar det finfint. :)
Jaja då har man lärt sig nåt idag med innan jag knappt slagit upp ögonen.

• uploadfromtaptalk1381750060249.jpg
    Skapa konto
Testar mera. Tapatalk lite som attachment..
ImageUploadedByTapatalk1381758576.797098.jpg
Skapa konto

ImageUploadedByTapatalk1382291203.467593.jpg
Skapa konto

Test. Någon dr who nörd här? :)

Verkar funka bra nu. Har problem ibland, men det brukar hjälpa att starta om.

1382338019402.jpg
Skapa konto

Test med 2 bilder i samma inlägg
<edit>
Ofunka..

• uploadfromtaptalk1382365502551.jpg
    Skapa konto
Vill bara meddela att vi jobbar med en mobilanpassad version av byggahus där det går att att ladda upp fler än en bild från mobiltelefonen. Lansering inom kort.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.