3 932 läst · 23 svar
4k läst
23 svar
Går ej ladda upp bilder i appen
Administrator
· Skåne
· 6 550 inlägg
Vi tillåter inte att man laddar upp bilder till Tapatalks hemsida av den enkla anledningen att det då finns en risk att bilderna försvinner den dag vi inte längre samarbetar med Tapatalk. Välj Attachment istället för Tapatalk för att ladda upp bilder via Tapatalk.
Japp, så mycket förstod jag med, men då är det samma beteende i bägge versionerna av tapatalk. Man behöver inte betalversionen för att lägga upp bilder?Per Eskilsson skrev:
Hur är det med det andra, kan man lägga upp bilder i en redan publicerat (eget) inlägg som man redigerar i er egen, det som tydligen inte funkar här. Har för mig att det borde funka/har funkat tidigare?
Android.Per Eskilsson skrev:
Hmm testar bifoga en bild på vår familjemedlem som inte bidrar så mycket till byggandet..
Hmmm de va väl j_vla märkligt, väljer jag ladda upp som bild krävs tapatalk id, men väljer jag attachment funkar det finfint.FredrikR skrev:
Jaja då har man lärt sig nåt idag med innan jag knappt slagit upp ögonen.
Administrator
· Skåne
· 6 550 inlägg
Vill bara meddela att vi jobbar med en mobilanpassad version av byggahus där det går att att ladda upp fler än en bild från mobiltelefonen. Lansering inom kort.
Liknande trådar
-
Packning eller ej p trädgårdpump
Vatten & Avlopp -
Hur åtgärda gammal innerdörr som ej går stänga? Se bild
Byggnadsvård -
Gardena Sileno City - laddstation lyser inte, men laddar ändå
Robotgräsklippare -
Ni med giraffer i trädgården, är det en bra grej?
Verktyg, Maskiner & Fordon -
Gardena R80li Står LADDAR på display utan att vara i dockstationen.
Robotgräsklippare