Hur gick det? Har samma problem :(

A Anna Xx skrev:
Jag förstår att skenorna kan slitas och böjas och skadas och att det är därför backarna ramlar ur, det är därför jag vill ha hyllplan, då slipper man krånglet.
Hur gick det för dig? Har samma problem :(

Passar vanliga hyllbärare i hålen eller går de att anpassa så det funkar? Om så är fallet så är det bara att såga till hyllplan (löses på byggvaruhuset om man inte vill såga själv) som inte är beräknade för några lister.

F Fruganwahl skrev:
Hur gick det? Har samma problem :(
Jag har gett upp. Garderoben har blivit en plats där jag ställer saker på hög, som ramlar ut varje gång jag öppnar dörren.

@tergo gav en lösning på problemet för snart ett år sedan. Mina garderober som har samma "hålbild" som TS använder sådana hyllbärare

Martin Berggren Martin Berggren skrev:
@tergo gav en lösning på problemet för snart ett år sedan. Mina garderober som har samma "hålbild" som TS använder sådana hyllbärare
Jag förstår inte riktigt hur en hylla kan vila på den grejen, den är ju liksom vågig..Men jag kan ju beställa 4 och prova.

A Anna Xx skrev:
Jag förstår inte riktigt hur en hylla kan vila på den grejen, den är ju liksom vågig..Men jag kan ju beställa 4 och prova.
det funkar ,den taggiga o runda delen hamnar bakom masoniten

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.