Brukar inte folk utan bläster pensla på kaustiksoda blandat med tapetklister och slå in paketet i plast? Ska visst funka bra har jag hört :)
 
Jarlsgård skrev:
Japp det vet jag att de gör! Dock ser mitt element ut som nytt och kostade 300kr totalt istället för 1000kr som ett nytt element ligger på ;)

Men jag hade tankarna på att köpa nytt ett par ggr faktiskt :)
Jag skulle gissa att det estetiskt är finare än nytt :) Tänkte mest på insidan och arbetsinsatsen kontra de 700kr som ett nytt skiljer mot ditt. Men återigen, hemmagjort är alltid mer tillfredsställande!
 
Chrissofsweden skrev:
Jag skulle gissa att det estetiskt är finare än nytt :) Tänkte mest på insidan och arbetsinsatsen kontra de 700kr som ett nytt skiljer mot ditt. Men återigen, hemmagjort är alltid mer tillfredsställande!
Ja jo det är sant! Fanns dock ingen rost vad jag kunde se och vattnet var kåålsvart vilket är bra som jag fick lära mig här i tråden så är nog reko även på insidan :)

Men förstår absolut din tanke :D
 
1.5 år senare har vi kommit fram till följande om vår lilla toa

  1. Vi stör sönder oss på att kaklet har olika färg
  2. Att det inte finns någon förvaring
  3. Att stammarna sjunger på sista versen.
Den sista punkten är la egentligen det vi stör oss mest på. Spolbilen har fått åka hit 2 ggr och vi har själva spolat avloppet 2ggr. Senast i förrgår... Så nu har jag tröttnat!

Därför passade jag på att slå 2 flugor i en smäll :crysmile:
Litet badrum med olika färgat kakel, toalettstol, handfat och brist på förvaring.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Som det ser ut nu så kommer toan renoveras igen om några år när vi gör en storrenovering av bottenplan.och fixar/flyttar köket. I samma veva tänker vi lägga golvvärme och då kommer ändå en stor del av golvet bildas upp och det känns smidigt att fixa avloppsstammarna till wcn i samma veva :)
 
  • Gilla
Appendix och 1 till
  • Laddar…
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.